Klinkt interessant, MontanaMan, deed je dat als vrijwilliger? Krijg je de resultaten nog te horen ooit?
Ik heb gister de triathlon van Wilhelminadorp gedaan, vorig jaar ook, en het was weer leuk en ging okee, alleen vond ik het wel heel erg houtje-touwtje geworden, ook ten opzichte van vorig jaar. Het is informeel en klein (90 inschrijvingen, begreep ik), maar vorig jaar was er in elk geval nog NTB-jury bij, controle van helm en fiets, bewaking van het parc fermé en water halverwege het lopen. Nu was dat er allemaal niet, en dan is het wel heel erg op goed vertrouwen dat iedereen met z'n eigen spullen en fiets weggaat, vind ik. Geen jury gezien ook.
Nouja, en er doen er daar veel hun eerste triathlon, en dan moet je een briefing hebben, vind ik, al is het alleen maar om uit te leggen wat stayeren is. Maar ook dat was er niet. En ik heb na de finish m'n eigen bekertje water uit zo'n jerrycan staan tappen, dat was ook wel heel minimaal.
Ik zal hun de feedback ook toesturen, het zakt wat mij betreft zo wel onder het niveau van wat ik acceptabel vind - hoe leuk-ie verder ook is. En weer fantastische omstandigheden gister, voor Zeeland opnieuw (vorig jaar ook) zeldzaam weinig wind! Ik vind het ook een fijn parcours: zwemmen in een rechte lijn in zout water (kanaal), het fietsen vliegt voorbij en het lopen is één rondje, dat is ook wel leuk ten opzichte van de heen-en-weertjes die je zo vaak hebt. En op vrijdag, dat is ook wel grappig.
Louise