Oh, seizoen 2010 komt er aan… heerlijk! Ik kan niet wachten! Wat betreft doelen.. (ik kan me haast niet voorstellen dat het iemand interesseert, maar ik kan niet laten om het gewoon te spuien:) )
Anyway, komend jaar wil ik ergens eens een halve proberen, Didam bijvoorbeeld, of een snelle tijd neerzetten op de OD aldaar, volgens mij is dat een redelijk snelle Olympische triathlon en ik heb nog een magische grens te breken op deze afstand en dat is eigenlijk stiekem wel een belangrijk doel van het seizoen. Verder gewoon door het hele land lekker aan kwart en OD wedstrijden meedoen en dan met name in Noord-, Midden- en Oost Nederland. Er worden helaas weer een heel aantal wedstrijden in dezelfde weekeinden geplant in regio Oost: UTT - Breukelen (Breukelen is geen oost, maar wel een leuke triathlon), Rijssen – Beesd, Vriezenveen - TTT – Veenendaal (Veenendaal is ook geen Oost, maar wel leuk en in dat weekend), Rutbeek – Apeldoorn ...waarom toch?
Aanvankelijk was ik van plan komend jaar eens een hele te doen, maar die lange duurlopen.. pff, toch een beetje.. saai... maar dat zegt waarschijnlijk iedereen die geen talent voor lange afstanden heeft ) dus toch eerst maar eens een halve proberen.
En natuurlijk in Frankrijk of daar in de buurt een triathlon met 1 of meer bergen: d'Huez of Ventoux of iets anders leuks.