Onderwerp: Nog een nieuweling: Ralph
Dag allen,
mijn naam is Ralph, 28, afkomstig uit Zoetermeer. Ik lees sinds vorig jaar al mee op dit forum, maar vond het tijd om me eens te registreren.
Zelf ooit (1997 oid) begonnen met zelfstandig (en verkeerd) hardlopen nadat mijn toemalige vriendin (inmiddels vrouw) harder liep dan ik. Daarna met up- en downtime blijven lopen, maar nooit gestructureerd. In 2007/2008 lid geworden van de baangroep bij een atletiekvereniging. Die belasting bleek echter geen succes: blessures te over...
Toen we na een tijdje het stilzitten zat waren in januari 2009 een fitnessabonnement genomen. Ondanks mijn afkeer van groepslessen na wat maanden toch eens een spinninglesje meegedaan en vanaf dat moment verkocht. Langzaam ontstond toen het plan voor een duathlon (zwemmen geen succes). Voor de zekerheid toch maar eens dat zwemmen geprobeerd, maar inderdaad, na zo'n 8 a 10 meter was de koek op.. Toch jeukte het wel, nadat ik bij het banenzwemmen al die borstcrawlers bezig zag.
Zo'n 4 weken voor de 1/8 in Ter Aar in 2009 toch de gok gewaagd en daar met schoolslag de 1/8 gedaan. Bijzonder goed bevallen (dankzij de tips en trucs in en om de wedstrijd die ik op dit forum heb opgedaan, dank!) en later dat jaar nog een Sprint in Leiderdorp en kwart in de Binnenmaas gedaan. Dit jaar iets serieuzer aan de slag met afgestemde schema's en leuke vooruitzichten. Toch zijn er vaak nog vragen die opdoemen met het toenemen van de ervaring.
Ik hoop nog vele jaren plezier te beleven aan deze sport (en mijn vrouw ook, door het beoefenen en onze langzaam veranderende lichamen ;-P )
Wie weet tot ziens en keep on tri-ing!
Ralph