Het is altijd zó moeilijk kiezen... mijn programma is standaard te vol. Schrappen, schrappen, schrappen. Het is niet alleen zo dat ik moeilijk kan kiezen, ik kan er vooral ook slecht tegen als er in een weekend wedstrijden zijn, terwijl ik thuis zit... vreselijk. Liefst doe ik elke week een wedstrijd. Heb ik afgelopen jaar ook ongeveer gedaan, maar dat werd aan het eind (van de eerste seizoenshelft) vooral in combinatie met die extreme hitte toch niet zo'n succes. Dus, schrappen.
Ik denk:
Iig twee van onderstaande drie, waaronder sowieso Stein:
- MD Nieuwkoop -> is dit het NK? nog nooit gestart, nadeel is dat het er nogal koud kan zijn, maar heeft vaak een leuk startveld
- LD Stein -> tja, nooit gedaan, maar dat moet wel een hele gave wedstrijd zijn. Nog nooit iets negatiefs over gehoord.
- 1/1 Almere -> Misschien eens een keer een hele doen komend jaar. Heb alleen wel veel negatieve verhalen over Almere gehoord: saai, wind en saai. Wind vind ik niet zo'n probleem. Saai, achja.. gewoon snel afraffelen die wedstrijd, toch?
Rest(/test/spielerei)wedstrijden
- 1/4 Breukelen -> mijn favoriete wedstrijd, ideale testwedstrijd: lekker vroeg in het seizoen, heerlijk parcours: hoe meer rechtdoor hoe beter!
- 1/4 Hengelo -> ook mijn favoriete wedstrijd: fan-tas-tisch snel parcours, door het mooie Gelderse land.
Duitse wedstrijden
Nog wat Duitse triathlons: rond de 4. Misschien 1/2, misschien OD, misschien (team)sprint.
Hmm, dan zit ik al weer op 8. Nou, moet net kunnen. Hopelijk kan ik me hier aan houden, maar ik moet zeggen dat ik sta te trappelen om ook te starten in bv Heerenveen, Rijssen, Didam, TTT, Rutbeek, hele rits duathlons...
Accenten deze winter: zwemmen en fietsen. Ik kan niet wachten! Sterker nog, ben stiekem al weer begonnen.