Hoe zit het met de mannen? Crowie op een Shiv sub 8.19? A. Realert geblesseerd? (en nog niet gespot), maar wel de snelste IM-er dus? Vanhoenacker zag er scherp uit, wellicht dit jaar wel de Bink? Timothy O'Donnell wat mij betreft als dé gevaarlijke outsider? Chris Lieto die als hij kan ophouden met mij te stalken wellicht alles in elkaar kan laten vallen dit jaar? Een heel peloton Dutsers olv Georg "I own tri-NL" Potrebitsch die hoge ogen gaan gooien. Heeft Pete Jacobs de fietsbenen gebouwd die hij nodig heeft? Want rennen kan die man als (bijna) geen ander.
Een prachtige vrouwenwedstrijd met Rinny, Chrissie en wellicht een paar sterke vrouwen die een rol kunnen spelen. Waaronder 2 sterke vrouwen uit NL! Julie Dibbens geleerd van leerjaar 2010, en nu een echte threat? Catriona Morrison dit jaar niet ziek? Hoe zit het met de ongeslagen Mary Beth Ellis? Of haar TBB maatje Amy Marsh? En lukt het Natascha het om dit jaar wel te finishen? Als de legende die ze is? Nummer 2 Caroline "Ik vind het fijn als het wamr is" Steffen dit jaar BAM?
En tenslotte alle NL-ers. Gaat Bas D. daadwerkelijk de 1e AG worden? Gaan onze topmasters met de prijzen naar huis? Zal het Oranje weer fier staan bij de landenparade?
Goh, hadden we maar wat om over te praten, buiten iemand die niet aan de start staat (nog nooit een IM heeft gedaan) én in de laatste 20 jaar pak-em-beet 1 triathlon heeft gedaan. Op een mountainbike.
IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met
FrysmanTeamWebsite