Ik zag dit topic staan en haak graag aan met het vergaren van informatie voor triathlons:
Ik ben al zelf een beetje gaan zoeken, alleen heb ik het idee dat de NTB kalender niet helemaal volledig is qua aanbod 2012, en is 1e hands ervaring met bepaalde parcours natuurlijk het beste.
Ik ben op zoek naar 1/4 of Olympische triathlon, en het liefst geen rondjes rijden op de fiets, of in ieder geval geen rondjes van 10km, daar word ik niet echt blij van. Rondjes hardlopen vind ik minder erg, als het bevoorbeeld een rondje is van 5km. Qua heuvels of vlak maakt me niet zo heel veel uit, al ben ik 2m 96kg en woon in Groningen, dus kun je op je sloffen wel beetje aanvoelen waar mijn zwakte ligt
Regio vind ik niet heel belangrijk, als het goed te bereiken is. Limburg en Zeeland zijn een beetje ver weg, maar de rest gaat wel. Qua schaal zou ik het liefst willen zien dat ik niet door iedereen wordt voorbij geknalt (ok, dit hangt ook van mij af) maar dat er ook niet dagjesmensen op hun stadsfiets aan meedoen.
Alvast bedankt voor jullie suggesties.