Onderwerp: Het licht gezien
Dag sportfanaten,
Sinds een maand of 8 á 9, sinds mijn ouders me confronteerden met mijn toenemende gewicht,
ben ik volle bak aan het sporten. Na 1 keer afzien op de mountainbike zag ik al verbetering van de conditie
en werd het veel leuker (even doorzetten dus als je net begint en het niet leuk vindt, als je conditie krijgt wordt het mooi).
Toendertijd afgezworen om te hardlopen, omdat ik hier slecht in was. Tot ik met een paar biertjes achter de kiezen een
weddenschap afsloot. Dus hier ben ik dan:).
Ik doe dit jaar mee met de achtste triathlon in Holten, waar ik woon. Om hier een goed resultaat te behalen train ik zo'n 3 á 5 keer per week (meestal 1x fietsen nu het weer kan, 2 of 3 x hardlopen en 1x tafeltennis). Ik ben de afgelopen 8 maanden flink vooruit gegaan en loop nu met weinig moeite 8 á 9 km (meestal stop ik omdat ik last krijg van mijn voet, bijna altijd de rechter, iemand tips?), en houd ik mountainbiken zonder al te veel moeite 2,5 uur vol. Zwemmen heb ik vroeger vrij lang gedaan, maar ik heb na de winter nog niet de kans gehad om dit weer te oefenen. Op vakantie vorig jaar(dus nog met verschrikkelijke conditie) 137 baantjes gezwommen, toen ging t zwembad dicht. Dus technisch gezien zit t nog wel goed:D.
Tot zover een korte beschrijving.
Hopelijk tot op de triathlon Holten!
Gijs