4,151

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuw zadel besteld, hetgeen dat er op mijn nieuwe fiets staat is toch niet mijn ding en een nieuwe snorkel want van mijn ouwe is de elastiek kapot en hij blijft niet goed meer op zijn plaats zitten.

4,152

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

(Over het verhuizen nog een neuzeldingetje: ik ben welgeteld één ding echt kwijtgeraakt, geen idee waar het gebleven is: een goeie fietsbroek. Ik had er al voor de verhuizing hier in het nieuwe huis eentje, en een fiets, ik heb hier al een paar tochtjes gemaakt toen we aan het klussen waren. Sinds de verhuizing geen spoor meer van die broek. Hij moet ergens zijn, maar waar...???)

Vanochtend gevonden! Na 2 maanden, en eigenlijk gewoon tussen andere sportspullen. Eerder met m'n neus gekeken, kennelijk. Typisch gevalletje verhuisstress!

Louise

4,153

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Afgelopen weekend maar eens de stap naar een dicht achterwiel gewaagd.. Eens kijken of het effect heeft.

https://i.ibb.co/JFWBfS7/photo-2024-06-18-08-11-45.jpg

Volgende stap is de frame naar de spuiter voor een ander kleurtje..

4,154

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb een nieuwe fiets gekocht voor mijn zoon, bijna net zo leuk als een "new bike day" voor jezelf ;-)

oude waar ie was uitgegroeid staat hier:
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en … -maat-l-19

Grtz
D.

4,155

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Cannondale supersix evo in Viper green . De Ridley Orion (2011) mag naar mijn zoon.
Wat een heerlijke fiets!

4,156

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Duiksmurf schreef:

Ik heb een nieuwe fiets gekocht voor mijn zoon, bijna net zo leuk als een "new bike day" voor jezelf ;-)

oude waar ie was uitgegroeid staat hier:
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en … -maat-l-19

Grtz
D.

Altijd leuk een fiets kopen en extra speciaal als het voor je kinderen is.
Wat is het geworden?

4,157

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

chrisbakker schreef:

Cannondale supersix evo in Viper green . De Ridley Orion (2011) mag naar mijn zoon.
Wat een heerlijke fiets!

Mooi giftig kleurtje
Fijne snelle kilometers gewenst

4,158

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nog een trisuit bijgekocht, ze geven al kortingen en had deze al gezien maar vond hem oorspronkelijk wat te duur.

4,159

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

nieuwe remblokken voor de MTB en binnenbandjes voor de racefietsen..

Zeker die remblokken waren hard nodig. Gelijk goed gebruikt vandaag bij de hill repeats :-)

4,160

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben enthousiast aan het zwemmen in de Oosterschelde, maar daar barst het soms van de kwallen. Ik heb al heel wat van m'n kwallenangst overwonnen, maar niet alles. Het water is bijna warm genoeg om zonder wetsuit te kunnen zwemmen, dus heb ik voor wat extra bescherming vandaag een badpak met lange mouwen en een zwemlegging besteld. Was nog best lastig zoeken, want dat zijn spullen die vooral voor moslima's en in grote maten te koop zijn. Ik heb nou iets besteld van een surfmerk, Billabong. Ik ben benieuwd.

Louise

4,161

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

badpak met lange mouwen en een zwemlegging besteld

Binnen en ze passen, maar met het weer van de afgelopen dagen en het weerbericht voor de komende twee weken ga ik ze nog niet nodig hebben, want de watertemperatuur stijgt niet naar boven wetsuit-temperatuur, het koelt eerder weer wat af (zucht).

Louise

4,162

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een nieuwe fietsbril, op sterkte. Besteld bij de brillen winkel, waar ik ook voor mijn gewone bril ga.
Lenzen heb ik jaren geleden al afgezworen wegens irritaties, na ze een aantal jaar gedragen te hebben.
Wel leuk, ik ging eigenlijk voor een gewone bril.
Zag dat ze een fietsbril hadden (dsm firmenich) met zo een afneembaar 'intern brilletje' op de neussteun aan de binnenkant.
En aangezien ik weinig afwijking heb om ver te zien ging dat makkelijk. (Dunne glazen). smile

4,163

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag of morgen komt bij mij de stryd next gen binnen. Lopen op vermogen dus. Ben heel benieuwd welke nieuwe inzichten ik krijg. Nu al zin in.

Je moet sneller dan de klos zijn.

4,164

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe tempotrainer - geen idee waar de oude is, maanden niet gebruikt. Maar door het vele openwaterzwemmen over lange afstanden en met stroming mee word ik een slome zwemmer, merk ik, dus in het zwembad af en toe eens wat op hogere slagfrequentie zwemmen.

En nieuwe fietsendragers voor op de auto. De oude waren 25 jaar oud en het plastic was vergaan. Het was nog een klusje om geschikte te vinden voor op het dak van een auto van 20 jaar oud, maar we hebben nou iets beters dan dat oude spul.

Louise

4,165

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben wel benieuwd naar de gebruikers hoeveel beter een stryd is tov de merk eigen power metingen. (Lees o.a. Garmin Power)

4,166

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb geen ervaring met andere powermeters. Op basis van ervaringen van anderen heb ik de stryd gekocht.

Je moet sneller dan de klos zijn.

4,167

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Bike box Alan .

4,168 Laatst bewerkt door Macer (29-07-24 11:15:14)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Tot vorige maand was het nog de bedoeling om mijn oude fiets te spuiten in een andere kleur, maar na wikken en wegen toch maar besloten om mijn triathlonfiets vervangen door een andere.. Moest er voor naar Duitsland om hem bij iemand op te halen, maar erg blij mee.

https://iili.io/dTTqCJV.md.jpg

4,169

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Macer schreef:

Tot vorige maand was het nog de bedoeling om mijn oude fiets te spuiten in een andere kleur, maar na wikken en wegen toch maar besloten om mijn triathlonfiets vervangen door een andere.. Moest er voor naar Duitsland om hem bij iemand op te halen, maar erg blij mee.

https://iili.io/dTTqCJV.md.jpg


Mooie fiets!! Veel plezier ermee!

4,170

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Arena zwembroek voor mijzelf, Speedo zwembroek voor Junior en een Arena badpak volgens zeer specifieke instructie voor de dames junior in huis.

SupQ reepjes en gels om de voorraad aan te vullen.