1,776

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Jvermond schreef:

Gaaf! Ook van tri-run toch?

Thnx!

Deze komt rechtstreeks uit Torronto ( daar zit de fabriek ) maar is opgebouwd door Tri-run!

1,777

2 weken geleden in china een alternatief gekocht voor mn Garmin softstrap harstlagband. Ik was hem helaas kwijtgeraakt  hmm en vond 50 euro net iets te duur voor een nieuwe band van Garmin.

Nu heb ik een hartslagband binnen van Coospo voor net geen 20 euro, net geprobeerd en werkt met mijn garmin 810 en ant stick voor de laptop! (Deze is er ook met bluetooth 4.0 en ant in 1)

http://i01.i.aliimg.com/photo/v0/60085510225_3/CooSpo_Elite_HRV_Heart_Rate_Monitor.jpg

1,778

Voor loop/fietstraining in de donkere maanden een Noxgear Tracer360 aangeschaft met kortingsactie vanuit Amerika. Goed voor je veiligheid en betere zichtbaarheid voor andere weggebruikers

Gear: Specialized Epic Expert 29er (SRAM Eagle X0), BMC TimeMachine01 Road model 3, Garmin FR910XT and some runningshoes & swimming trousers tongue

1,779

NielsTn schreef:

Voor loop/fietstraining in de donkere maanden een Noxgear Tracer360 aangeschaft met kortingsactie vanuit Amerika. Goed voor je veiligheid en betere zichtbaarheid voor andere weggebruikers

ben erg benieuwd naar je bevindingen smile Hou ons op de hoogte als je wilt...

#enjoylife

1,780

Vandaag voor het eerst gelopen met de RUN LIGHT KALENJI.
Wat een top ding.

Zowel de lamp op de borst als op de rug vol je niks van.

De licht bundel straalt goed voor me uit dus kan een hoop zien
en ik kan goed gezien worden.

1,781

Dimitri_ schreef:

Vandaag voor het eerst gelopen met de RUN LIGHT KALENJI.
Wat een top ding.

Zowel de lamp op de borst als op de rug vol je niks van.

De licht bundel straalt goed voor me uit dus kan een hoop zien
en ik kan goed gezien worden.

Bedankt voor de tip smile Zocht zoiets al tijden want een lamp op m'n hoofd loopt voor geen meter... Direct eentje besteld want er zat 12 euro tegoed bij (Decathlon). Die kan ik dan mooi weer volgend seizoen aan iets uitgeven smile

Tja daarnaast ook maar direct een drinkbelt gekocht voor de halve marathon in december. En toen ook maar een petje en een zonneklep want beide had ik niet (meer).

oh ja, en ook nog een nieuw startnummerband.....

#enjoylife

1,782

rinke schreef:
NielsTn schreef:

ben erg benieuwd naar je bevindingen smile Hou ons op de hoogte als je wilt...

Eerste runs samengevat:
goed af te stellen qua draagcomfort, verschuift/verzakt niet,
en je valt echt op (je 'niet zien aankomen' is geen excuus met de diverse licht-combinaties).
Persoonlijk heb ik liever de groene of blauwe kleur, die ogen rustig en vallen toch op.

Zaterdag zal een collega mijn Noxgear dragen bij de Glow Run in Eindhoven smile

Gear: Specialized Epic Expert 29er (SRAM Eagle X0), BMC TimeMachine01 Road model 3, Garmin FR910XT and some runningshoes & swimming trousers tongue

1,783 Laatst bewerkt door Jvermond (13-11-15 15:32:20)

Nieuw drinksysteem voor mijn nieuwe fiets. Profile design FC25.

1,784

Telt een boeking voor een bikefit ook, in aanloop naar de aanschaf van een tri-bike? tongue  tongue December ben ik er voor aan de beurt...

1,785

NielsTn schreef:

Telt een boeking voor een bikefit ook, in aanloop naar de aanschaf van een tri-bike? tongue  tongue December ben ik er voor aan de beurt...

Vast wel... Polletje openen?  wink

#enjoylife

1,786

Mee eens.. Dat telt mee smile

26 nieuwe ATB binnen bandjes besteld. F.,.ing drie lekke banden in 24km gisteren. De boeren hadden hun hagen weer gesnoeid in de Voerstreek.

Zijn niet mijn favoriete aankopen, maar ja...

1,787

Binnenbanden in een MTB??? Heu het is toch bijna 2016 he?  wink Ik rij al jaren tubless nog nooit platgereden tot hiertoe juist 2x per jaar die vloeistof vervangen want die droogt wel uit na een tijdje.

1,788

ronnyke schreef:

Binnenbanden in een MTB??? Heu het is toch bijna 2016 he?  wink Ik rij al jaren tubless nog nooit platgereden tot hiertoe juist 2x per jaar die vloeistof vervangen want die droogt wel uit na een tijdje.

Is goed joh, stuur je me even een setje geschikte nieuwe 29er wielen dan ;-)?

Maar ik moet toegeven dat ik erover denk om een flesje vloeistof in mijn binnenband te spuiten om te kijken of dat werkt...

Ik heb nog twee ongebruikte pitstop flesjes staan..

1,789

http://www.triathlon-sport.nl/2011/11/n … tainbiken/

Die zocht ik. Kun je je standaard wielen Ghetto-tubeless maken. Ik zit hier ook hard over te denken. Aan de andere kant rijd ik praktisch nooit lek op de mtb dus de noodzaak is er niet echt.

1,790

Idd bestaande wielen kun je perfect tubless maken. Mijn strandfietsje was een 26er en daar waren de wieletjes gewoon met een ander velglint en vloeistof tubless gemaakt.

1,791

Dorter schreef:

http://www.triathlon-sport.nl/2011/11/n … tainbiken/

Die zocht ik. Kun je je standaard wielen Ghetto-tubeless maken. Ik zit hier ook hard over te denken. Aan de andere kant rijd ik praktisch nooit lek op de mtb dus de noodzaak is er niet echt.

Hmm interesting merci.. misschien mijn fietsenmaker toch maar eens aan het "doe het zelven" zetten smile

Bij mij in de Voerstreek en het Limburgse heuvelland stikt het van de doornhagen langs de weilanden, dus met name in het najaar als ze gesnoeid zijn is het vaak "prijs".

1,792

Ik ben wel benieuwd naar jullie fietsen,

Staan die al ergens in een bericht?

1,793

Ik heb als mtb een willier 501. Een 29er dus van net geen 10kg.

1,794

Ronnyke is nergens op het forum foto's van jullie fietsen te zien? Lijkt mij toch wel de moeite waard is naar jullie monsters te kijken. Er zal vast al een bericht van zijn. Anders maak ik er 1 aan.

1,795 Laatst bewerkt door mstyz (16-11-15 20:31:13)

ronnyke schreef:

Ik heb als mtb een willier 501. Een 29er dus van net geen 10kg.

Heb dezelfde 501 - met een harde vork. Gisteren weer eens flink getest *nr46.

1,796

Van mijn fully 26"   afgestapt en een overjarige

Merida Big Nine team issue gekocht

http://d112e54l47d6r7.cloudfront.net//runtime/p3media/zoom-thumb-picture-desktop-07b0e277a029757fb0464ec220a11b7a.jpg

1,797

Lekker!

1,798

Zoals ook in een ander topic vermeld.
Een foam roller, the grid van triggerpoint, en 2 lacrosse ballen.
Dit om de knopen uit mijn spieren te halen, en mogelijk ook wat soepeler te worden.

1,799

Nieuwe Newtons (tegen half geld, wellicht een tip voor anderen, zie http://www.newtonrunning.eu/mens-running/running-shoes) omdat mijn Gravity III schoenen inmiddels wel over de houdbaarheid zijn.

En omdat ik last heb van een lopersknie eens wat KT Tape besteld. Benieuwd of het helpt, al is het maar placebo.

1,800

Ik heb een HideMyBell besteld voor op mijn nieuwe fiets roll  En een stages powermeter.