1

Onderwerp: Vakantie januari

Hey,

Ik ben van plan om in januari een week op vakantie te gaan naar de zon om daar lekker te trainen.
Ik heb uiteraard eerst het forum afgezocht maar kon niets vinden over ideale locaties voor in januari.
Daarom ben ik benieuwd of iemand een plaats/hotel/camping weet waar het klimaat gunstig is en de omgeving geschikt voor training.

De kosten spelen ook een rol voor mij als student. Dus hawaii valt bijvoorbeeld af  wink

2

Re: Vakantie januari

Ha Drexl,

Club la Santa op Lanzarote  http://www.clublasanta.com/

Heeft mooie sportfaciliteiten, zou mooi zijn als het in je budget paste anders misschien Mallorca daar gaan de pro-fietsploegen vaak naar toe.

Fijne vakantie

3

Ik weet niet hoe warm het al is in januari (ga je begin of eind??) Maar Calpe, nabij Benidorm biedt rond begin februari al een reële kans voor temperaturen rond de 20 graden en is in die periode spotgoedkoop. Ik ga de eerste week van februari normaal een fietsvakantie doen daar. Ben zelf aan het kijken voor een appartementje te huren met nog een fietsmaat. Door alles zelf te doen (lowbudget vliegmaatschappij, zelf apartementje en eten koken, fiets ter plaatse huren) komen we ongeveer uit voor een 300tal € per persoon met alles inbegrepen (dus ook al het eten ter plaatse kopen enzo).

4

Tja als je echt goedkoop wilt ga je in mei naar mij  big_smile

5

haha, kan het dan nog goedkoper ja? big_smile Ik ken die streek daar eigenlijk niet. Meeste mensen gaan toch direct door naar de Pyreneeën? Of meer in Bordeaux zelf? (Je woonde toch ergens in Sireuil ofzo he?)