Onderwerp: Ironman 70.3 Haugesund 7 juli 2013
Ik neem hem bij deze op in de lijst. Vorige week heb ik me opgegeven voor de IM70.3 in Haugesund, Noorwegen. Wordt tevens een kleine vakantie daar en ik werk er nu al serieus naar toe. Niet gedacht na het eerste jaar zo fanatiek en ambitieus door te pakken. Op mijn blog probeer ik wekelijks mijn weg er naar toe te beschrijven. Hoe ik mijn trainingen inricht en hoe het staat met mijn ontwikkelingen.
Met het boek Triathlete's Training Bible (Joe Friel) ben ik ook zelf mijn eigen trainingen aan het leren opzetten en inpassen.
Zijn er nog meer mensen hier die mee doen? Ik zag al ene Arnout Boer bij de mannen op de lijst staat van AG M40-44. Ik zit bij de dames in 40-44 :-)
Ik heb het uitgekozen omdat het fietsparcours vlak is wat mij het beste ligt, de kans op kwalificatie voor Vegas groter lijkt gezien de resultaten van vorig jaar bij de vrouwen, maar ook omdat Noorwegen sowieso al op vakantiewens stond, dus leuk voor partner. Het zwemmen in het meer is en wel benieuwd ben naar die Fjorden
Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve