En weer een week verder. Ging niet helemaal zoals gepland maar wel weer een goede week.
Ma: ochtend 4,5k lopen, avond VO2Max tacx na 15 min afgebroken. Druk op het werk en dat bleeft in mijn hoofd zitten, dus van de fiets afgestapt en voor werk wat dingen afgemaakt.
Din: ochtend 9,5k lopen, avond stond 1,5u met 1u15m tempo sessie op de trainerroad planning maar had afscheidsetentje van een collega, dus fietsen gingn niet door.
Woe: 9,5k lopen, avond de tacx sessie van gister buiten ingehaald, 15m infietsen, daarna bijna een 1u15m net onder halve triathlon effort gefietst. Paar PR's gezet op die loop.
Don: ochtend 4,5k lopen, avond 1u zwemmen en 15min core.
Vrij: op de trainerroad planning stond 2,5u en dat werd 3,5u buiten fietsen met een paar pittige klimmetjes erin die ik zo rustig mogelijk probeerde te doen aangezien die klim volgende week aan het einde van een 150k sportive zit. Ging redelijk, zat nog redelijk van max HR af en toch PR op die klim.
Zat: ochtend 15k gelopen op vermoeide benen van het fietsen van gister. Ging beter dan ik vantevoren verwacht had. Daarna kwam m'n zus en m'n zwager op bezoek met de familie
Zon: Rust, als apenrots fungeren voor neefjes en nichtje.
Al met al wel tevreden. 4 Dagen achter elkaar gelopen met nauwelijks problemen (1x 4,5k op nieuwste schoenen gelopen en voelde mn hielen gelijk weer, ik denk dat ik daar niet meer op ga lopen). Ook weer eens redelijk wat kilometers, het is lang geleden dat ik 40k in een week liep. Lopen gaat vooruit en begint weer makkelijker te voelen. Ik denk dat ik snel begin met het toevoegen van strides met het lopen. Stuk minder vaak gefietst dan gepland, maar wel lekker gefietst, en ondanks dat ik niet pushte wel een aantal PR's gefietst op stukken die vaak fiets.
Komende week herstel weekje, en op zondag (als het tenminste ok weer is) een toertocht van 150k doen. Daat kijk ik wel tegenop aangezien ik dit jaar nog geeneen 100k+ heb gedaan. Hopelijk kan ik vandeweek nog een keertje een tochtje van 3u doen. Maar de agenda en het week lijken niet mee te werken.