101

Re: Challenge Almere

Ik heb mij afgemeld, helaas! De problemen met m'n knie willen maar niet weggaan, dus niet realistisch om de finish te halen. Wie weet volgend jaar.

102

Heeft iemand een idee voor Amere of je je fiets nu de 13e bij de inschrijving al moet inchecken in het parc fermee of toch pas de 14e?

Grtz

1-2-Tri!

103 Laatst bewerkt door Jip (03-09-13 12:31:04)

De hele afstand levert de fiets op vrijdag in. Hoe het voor de halve zit, weet ik niet. Maar dat kun je vast terug vinden in de deelnemers informatie op de site!

Edit: het staat niet apart vermeld in de info.

104

Aviator schreef:

Heeft iemand een idee voor Amere of je je fiets nu de 13e bij de inschrijving al moet inchecken in het parc fermee of toch pas de 14e?

Grtz

Ja dat is me ook niet duidelijk, maar ik hoop dan toch dat we de fiets op vrijdag met inchecken kunnen achterlaten alsmede de tassen.

Als iemand het al weet?

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

105

Rose69 schreef:
Aviator schreef:

Grtz

Ja dat is me ook niet duidelijk, maar ik hoop dan toch dat we de fiets op vrijdag met inchecken kunnen achterlaten alsmede de tassen.

Als iemand het al weet?

Bij mijn weten kan het allebei (voor de halve), dus gewoon op vrijdag inchecken maar ook zaterdagochtend vroeg. Zie hier het tijdschema: http://www.challenge-almere.com/challen … 2/?lang=nl

Ik opteer voor de zaterdagochtend, geen zin om vrijdagmiddag vrij te moeten nemen.

106

Je zult toch die kant op moeten vrees ik, inschrijven, briefing..

Maca944 schreef:
Rose69 schreef:
Aviator schreef:

Grtz

Als iemand het al weet?

Bij mijn weten kan het allebei (voor de halve), dus gewoon op vrijdag inchecken maar ook zaterdagochtend vroeg. Zie hier het tijdschema: http://www.challenge-almere.com/challen … 2/?lang=nl

Ik opteer voor de zaterdagochtend, geen zin om vrijdagmiddag vrij te moeten nemen.

1-2-Tri!

107

Aviator schreef:

Hieruit maak ik op dat ik alles zaterdagochtend kan regelen. Als dat niet zo is dan wordt het uiteraard een retourtje op vrijdagmiddag, als het wel kan dan wordt het in mijn geval de zaterdag.

Zaterdag – 14-09-2013
6.00 am – 7.15 am    Transition Area open
en laatste mogelijkheid Registratie en CheckIn Half Distance
7.30    Challenge Almere – Pro wave
(zwemronde:2×1,9 km | fietsronde:2×90 km | loopronde:4×10,5 km)
7.30    Challenge Almere – Age-Group wave
7.45    TriTogether (Long Distance)
8.10    Half Triathlon
(zwemronde:1×1,9 km | fietsronde:1×90 km | loopronde:2×10,5 km)
8.15    BusinessTri (Half)

108

Mijn startnummer 1546 :-) met de laatste mailing van ze, moest ik ze nog een correctie laten doorvoeren op mijn naam. Krijg er zin in, voor mij deze week nog 1 wk intensief trainen en dan laatste dagen mak an en opladen om nog 1 x te knallen dit seizoen.

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

109 Laatst bewerkt door Aviator (03-09-13 13:18:08)

Geloof dat je helemaal gelijk hebt..overheen gelezen! Moet je er alleen wel heel vroeg zijn.. ;-) Ik ben 1038..
Rose, je achternaam is nog steeds "van"..

Maca944 schreef:
Aviator schreef:

Hieruit maak ik op dat ik alles zaterdagochtend kan regelen. Als dat niet zo is dan wordt het uiteraard een retourtje op vrijdagmiddag, als het wel kan dan wordt het in mijn geval de zaterdag.

Zaterdag – 14-09-2013
6.00 am – 7.15 am    Transition Area open
en laatste mogelijkheid Registratie en CheckIn Half Distance
7.30    Challenge Almere – Pro wave
(zwemronde:2×1,9 km | fietsronde:2×90 km | loopronde:4×10,5 km)
7.30    Challenge Almere – Age-Group wave
7.45    TriTogether (Long Distance)
8.10    Half Triathlon
(zwemronde:1×1,9 km | fietsronde:1×90 km | loopronde:2×10,5 km)
8.15    BusinessTri (Half)

1-2-Tri!

110

Aviator schreef:

Geloof dat je helemaal gelijk hebt..overheen gelezen! Moet je er alleen wel heel vroeg zijn.. ;-) Ik ben 1038..
Rose, je achternaam is nog steeds "van"..

ja in de startlijst gaan ze het niet meer veranderen maar voor de registratie en uitslag is het aangepast, als het goed is :-)

111

Ik heb startnummer 1223. Ik ga lekker zwemmen, fietsen en lopen en zie wel wat er uitkomt. Niet genoeg getraind, niet op gewicht, dus niet echt een idee wat het gaat worden (maar meestal gaat het juist dan wel goed).

112

Ik ben er ook bij, voor de hele dan.

Rose, ik heb ook een foutje in de deelnemerslijst staan, heb jij ze gewoon gemaild op hun info@challenge...blabla mailadres voor een wijziging? Heb ik wel gedaan maar ik heb nog geen antwoord en ik ben in een ongeduldige bui vandaag geloof ik  tongue

113

thijs schreef:

Ik ben er ook bij, voor de hele dan.

Rose, ik heb ook een foutje in de deelnemerslijst staan, heb jij ze gewoon gemaild op hun info@challenge...blabla mailadres voor een wijziging? Heb ik wel gedaan maar ik heb nog geen antwoord en ik ben in een ongeduldige bui vandaag geloof ik  tongue

Ja gewoon op de mailing geantwoord en verzoek in gediend. Een Richard heeft mij al geantwoord en terugkoppeling gegeven.

114

Ok, dank. Dan komt het antwoord vast nog.

115

Ik heb ook net gemaild met "info@...". Mijn achternaam staat ook niet goed op de startlijst.
Binnen een uur reactie van Richard met dat het aangepast is op de interne lijsten.
De startlijst wordt waarschijnlijk niet opnieuw gepubliceerd op de website.

We hebben de aanpassing in onze interne lijst gemaakt die we gebruiken voor de uitslagenlijst. Waarschijnlijk passen we de startlijst op de site niet meer aan, maar komt het uiteindelijk wel goed te staan.

Succes met de laatste voorbereidingen!

Ze gaan MyLaps timing ook weer koppelen aan live feeds naar twitter en facebook (net als vorige jaar)

Ja, dit gaat er zeker komen, hou onze Facebook, Twitter en site in de gaten!

116

Net ook even gemaild voor het inchecken op zaterdagochtend. Misschien is het handiger als Richard een accountje aanmaakt op dit forum.

117

Ik heb Richard gemaild met het verzoek dit forum en dit draadje te bezoeken tongue

118

Ben er ook bij, voor de halve. Startnummer 1199.

Als doel hou ik nog steeds onder de 5 uur aan. Qua gewicht kan het allemaal iets beter, maar moet wat te wensen overhouden voor Roth volgend jaar. Onder de 5 uur zou trouwens de eerste keer zijn  wink .

Ik rij daar vrijdagmorgen heen, op de dag zelf vind ik net iets te ver (Breda).

119 Laatst bewerkt door sandman (03-09-13 21:37:43)

vorig jaar kon je voor de halve afstand makkelijk zaterdag smorgens aankomen en alles regelen. Ik neem toch aan dat dat dit jaar weer zo is? Ik voel er niet veel voor om 2 dagen onderweg te zijn voor 5 uur sporten eigenlijk.

startnr 1027 trouwens. Doel <4:56

120

Arnoutdv schreef:

Ik heb Richard gemaild met het verzoek dit forum en dit draadje te bezoeken tongue

Het begrijpelijke antwoord van Richard:
Voor vragen kunnen jullie terecht bij ons via email (info@challenge-almere.com), telefoon (036-5345931) of facebook (www.facebook.com/ChallengeAlmere). Achter deze kanalen zit een groep mensen die gezamenlijk de vragen beantwoorden.

121

sandman schreef:

vorig jaar kon je voor de halve afstand makkelijk zaterdag smorgens aankomen en alles regelen. Ik neem toch aan dat dat dit jaar weer zo is? Ik voel er niet veel voor om 2 dagen onderweg te zijn voor 5 uur sporten eigenlijk.

Ik heb de bevestiging gekregen dat je je inderdaad voor de halve op zaterdagochtend kan melden.

122

Maca944 schreef:
sandman schreef:

Ik heb de bevestiging gekregen dat je je inderdaad voor de halve op zaterdagochtend kan melden.

gelukkig! bedankt voor de info

123

Wat voor tijden verwacht je met < 4:56? Ben benieuwd. Zoek nog wat tijdens als houvast..vandaar mn vraag..

sandman schreef:

1-2-Tri!

124 Laatst bewerkt door sandman (04-09-13 21:54:06)

@aviator;

iets tussen de 4:40 en 4:50 hoop ik. We zullen het zien. Vorig jaar had ik 4:56 en toen was t lopen iets korter. Maar belangrijker;; ik kakte volledig in tijdens het lopen en had zo'n 10 minuten verspeeld.
zwemmen <33 minuten
t1 ca 2 min
fietsen < 2:30 als de wind een beetje meewerkt
t2 ca 2 min
lopen <1:40
met wissels erbij hoop ik dan 4:40-4:50   

zoiets..

125

Mooi streven! Alleen die 33 min zwemmen wordt lastig voor mij..maar op zo'n dag weet je t nooit hè..

1-2-Tri!