1

Onderwerp: Triathlon226 Magazine

Geen spam, ik ben op geen enkele wijze betrokken bij dit initiatief, maar ben wel benieuwd naar jullie mening.  De Nederlandse Triathlete Magazine klinkt nogal ambiteus, en ik kan dit van harte toejuichen. Ik heb zelf een abonnement genomen in de hoop dat dit een succes wordt, maar vraag me af of de Nederlandse markt groot genoeg is voor een eigen glossy triathlon magazine. Wat vinden jullie? Zie http://www.triathlon226.nl/2013/04/tria … en-versie/

2

Re: Triathlon226 Magazine

Ik zag de melding op Twitter en heb ook meteen een abo genomen.
Lees veel op internet, maar af en toe een tijdschrift is gewoon lekker. smile

3

Re: Triathlon226 Magazine

leuk doe ik ook, als ze tenminste naar Belgie versturen...

4

Re: Triathlon226 Magazine

Ik zag het vandaag op 226 dat ze een magazine gingen uitbrengen. Als ze het idd naar belgie versturen zal ik me er zeker op abonneren,maar ik hoop dan ook dat ze er buitelandse athleten en evenementen in vernoemen ook. Lees nu de triathlon plus en triathlon 220 dus er kan nog wel eentje bij tongue

5

Re: Triathlon226 Magazine

Erg tof initiatief, maar is papier niet wat achterhaald?

6

Re: Triathlon226 Magazine

Sorry dat ik wat cynischer ben ... maar mijn gevoel bij allerlei loop- en fietsboekjes is dat ik alles wat erin staat twee maanden geleden al eens ergens op Internet gelezen heb.  Weinig nieuws dus.

Dus verwacht ik van een triatlonboekje niet veel anders.  Bv. cover topic "drinksystemen op de fiets" lijkt me nu niet iets waar ik wereldschokkende inhoud verwacht.

7

Re: Triathlon226 Magazine

Eerlijk gezegd ga ik met de mening van ghen mee.

8

Re: Triathlon226 Magazine

Zal geen abbo nemen maar hem zo af en toe los meenemen. Ik lees vele malen liever papier dan op internet. Zeker ook omdat je dan ook dingen leest die je anders misschien zou overslaan. Anere bladen vind ik altijd erg leuk om te lezen, hopelijk deze ook.

Markt lijkt me wel te klein maar daar zullen ze wel over nagedacht hebben

A great of money has been invested in this project and we can't allow it to fail.

9

Re: Triathlon226 Magazine

komt ie ook in de boekhandel te liggen, en zo ja waar?

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

10

Re: Triathlon226 Magazine

Ik denk dat er wel degelijk een markt is voor een vaderlands triathlonmagazine.

Ik zie het als een mooie aanvulling op het NTB blad.

Of zijn jullie alleen geinteresseerd in de buitenlandse wedstrijdverslagen? Ik kan me wel voorstellen dat het qua artikelen over materiaal niet veel nieuws zal brengen.

Op het topic, wat heb je nu weer gekocht, staan een aantal posts over een vergelijkbaar waren onderzoek van high end westsuit,
daar is nog niets over te vinden. Misschien een mooi idee om dit onderzoek eens uit te voeren en te publiceren in het nieuwe magazine. Ik wil wel in het testteam zitten.

Al met al een goed innitiatief!!

Greetz

Peet

11

Re: Triathlon226 Magazine

Mijn eerste indruk van het blad is dat het nog niet direct het niveau van bijvoorbeeld een Triathlete Europe heeft (en dat had ik ook niet verwacht). Het komt op mij over als een veredeld reclameblaadje, benieuwd of het de komende edities evolueert tot iets moois.

12

Re: Triathlon226 Magazine

Ik vond het best prima voor een eerste uitgave. Had niet het idee een reclamefolder te lezen.
Er staan best leuke artikelen en vergelijkingen in.
Bij de trainingsschema's zouden wel iets meer uitleg mogen staan. Zijn nu wel erg krap/kort.