Re: IM Frankfurt 2014
MartijnT schreef:Maca944 schreef:Dat was weer een mooie ervaring. Mijn ambities waren te hooggespannen. Onder de omstandigheden (veel wind tijdens het fietsen, temperatuur tijdens het lopen) zou er voor mij geen sub-10 in hebben gezeten. Helaas ook geen nieuw pr, maar mezelf wel kunnen oppeppen voor een sub-11 en dat is met 10:57 ook gelukt.
Een uitgebreid verslag volgt nog.
Gewoon klasse gedaan! Tijdens een hele kan er van alles gebeuren of tegen zitten, dus een sub-11 onder die omstandigheden is goed! Ik ben benieuwd naar je verslag. In de toekomst (2016?) wil ik er ook bij zijn.
Weet jij hoe Peet (Schaap) het heeft gedaan?Frankfurt is een aanrader, perfecte organisatie en mooi parcours voor wat betreft zwemmen, fietsen en lopen.
Peet is niet gefinished helaas, hij is na één fietsronde afgestapt omdat hij toch teveel last had van zijn fysieke malheur.
Goed om te horen dat Frankfurt een aanrader is! Hij staat nu nog hoger op mijn bucket list ;-)
Balen van Peet. Hopelijk herstelt hij goed en gaat het hem op termijn toch weer lukken, maar daar heb ik vertrouwen in!