1

Onderwerp: Trainen op mooie vakantielocatie

Ik wil er eigenlijk wel even tussenuit. Na veel trainingsuren hier op het eiland Texel zoek ik een mooie accommodatie met een 25 meter of liefst zelfs een 50 meter bad. Daarnaast bestaat het wensenlijstje uit, omgeving moet zich ook lenen om hard te lopen en fietsen (eventueel met racefiets/tijdritfioets verhuur)

Mag in Nederland zijn maar alles in Europa is ook welkom. Ik ga zelf de voorjaarsvakantie naar Sands Beach op Lanzerote. Schijnt ideaal voor sporters te zijn. Eerste prio is namelijk kunnen sporten voor gezondheid en daarnaast genieten van de kids in een mooie omgeving.

Wie heeft er tips? ervaringen?
Wat zijn de ultime plekjes om maximaal te genieten en sporten?

2

Re: Trainen op mooie vakantielocatie

Als budget geen rol speelt zou je Hawai kunnen overwegen. Daar schijnen ze iets met triathlon te hebben.  big_smile

3 Laatst bewerkt door Tikketim (03-09-13 09:08:48)

Wat dacht je van de Antwerpse kempen ? Bijvoorbeeld de Molse meren : http://www.provant.be/vrije_tijd/domeinen/zilvermeer/

Ideaal om in (rustig) open water te zwemmen. Heel leuk voor kinderen en het gezin. Veel natuur om van te genieten tijdens het hardlopen. Veel waterwegen met jaagpaden langs om te fietsen.

4

Texel beu hmm... Ameland mischien daar kun je in de zee zwemmen en fietsen en lopen in de duinen. Ze hebben daar ook de tri ambla ofzoiets komend weekend.

5

ik ben net een weekje in Baiersbronn geweest in het zwarte woud. Niet te ver rijden (5uurtjes vanaf Arnhem) veel 25m baden in elk dorpje en veel meertjes. Plus fantastische mountainbike en hardloop routes.

Wielrennen is iets beperkter doordat er maar een paar echte verharde fietsroutes zijn en verder doorgaande provinciale wegen waar je ook redelijk veel verkeer hebt.

Als je wilt vliegen is Mallorca ideaal en betaalbaar. Met name de regio rond Alcudia is perfect om te trainen op alle onderdelen.

6

ik kan je Calella warm aanbevelen in Spanje.

Daar organiseren ze ieder jaar full en half distance.

je hebt er werkelijk alles, klimparcours, vlakke brede wegen.

ook heel goede ****hotels daar

7

Playitas op Lanzarote, 50meter bad, looppaden van 2,5 tot 21km, fietsverhuur en goed weer...!

http://www.playitas.info/

8

Super dank jullie wel voor de reacties!

Al klinkt hawaii toch wel veruit het beste, mijn budget laat dat niet toe en hawaii zou ik dan ook wel gelijk een maand willen... of langer. Maar zonder kids is geen optie!

9

Ameland dus  wink

10

ronnyke schreef:

Ameland dus  wink

eehhhe nop, dan blijf ik liever op Texel... Wil iets meer richting zuiden. maar iedereen die de TriAmla gaat doen dit weekend heel veul plezier en geniet!