1

Onderwerp: Hallo allemaal!

Hoi allemaal,

ik ben Merel en ben 14 jaar jong. Ik ben de laatste tijd fanatiek aan het hardlopen. Zo rond de 5-10 km. Er werd mij aangeraden om de komende tijd nog geen langere afstanden te lopen omdat dat niet goed voor mijn spieren en/of pezen zou zou. Nu ben ik naar andere uitdagingen aan het zoeken. Ik ga sowieso mijn PR's qua hardlopen verbreken. Maar een triathlon trok mij ook wel. Hardlopen kan ik redelijk, ik ga vaak met mijn vader op de racefiets en zwemmen kan ik ook wel. Maar het is nog knap lastig om daar goede info over de vinden. Weet iemand een leuke wedstrijd in de omgeving van Arnhem? En misschien wat beginnerstips?

Alvast bedankt!
Merel

2

Re: Hallo allemaal!

Ha Merel,

Welkom! In Arnhem zit je wel goed qua wedstrijdjes in de omgeving.

Didam, Veenendaal, Hengelo GLd zijn er 3 die me te binnen schieten. Daarnaast heeft Arnhem ook een vrij grote triathlon vereniging; TVA. misschien is dat wel iets voor je.

Succes!

3

Re: Hallo allemaal!

Heel verstandig van de langere afstanden nog te laten voor wat het is!

Als je al een eindje kunt zwemmen en fietsen dan denk ik inderdaad ook dat je het beste een goeie club kunt zoeken met jeugdwerking. Zo zit je tussen gelijkgestemden en krijg je gelijk al de info die je zoekt.

Veel succes!