Onderwerp: Nieuw hier
Hallo, ik ben Sylvia, 45 jaar en woon in Den Haag. In 2014 wil ik voor het eerst een Olympische afstand op de triathlon doen. Ik denk aan Woerden maar als iemand nog tips heeft voor een leuke eerste in juni hoor ik het graag.
Ik loop al een paar jaar hard, heb eind september mijn eerste marathon in Berlijn gelopen in 4.04.00. In april ga ik proberen onder de 4 uur in Rotterdam te lopen.
Waarom triathlon, hardlopen kan ik. Vorig jaar een mooie racefiets gekocht en al leuke fietstochten gedaan, heerlijk om de benen los te fietsen. Zwemmen heb ik als kind op wedstrijdniveau gedaan, de borstcrawl beheers ik goed. Toen ik anderhalf jaar geleden in Embrun langs de kant stond van de Iron man dacht ik dat wil ik ook. Ik beheers alle disciplines, dus ben gaan trainen. Inmiddels heb ik de 60 baantjes borstcrawl weer bereikt, nog niet snel, in 34 minuten.
Ik zwem nu 1x per week, loop 3x per week hard en stap 1x per week op de fiets of ga spinnen. Heeft iemand goede tips om te trainen? Lastig lijkt mij nl de overgang.
Groetjes,
Syl