Vanzella schreef:Ik denk dat ik een soort sabbatical neem van triathlon.
Mijn vrouw doet wat leuke races en wil aan het eind van het seizoen haar eerste halve doen. Ik ben alleen ingeschreven voor de OD in Holten (die ik dus ook ga doen). Maar daarnaast mis ik een beetje de drive om het zwembad in te duiken en een beetje gestrucureerd te trainen/eten/slapen. Ok dat laatste ligt aan mijn 15 maanden oude zoontje die s nachts droomt van een carriere als de nieuwe Marco Borsato.Ooit snapt hij wel dat je moet slapen als pappa dat zegt maar nu nog niet
Kortom nog een seizoen als vorig jaar waarin ik me erger aan mijn eigen niveau, maar er niet aan toekom dat significant te verbeteren heb ik geen zin in. Dus ga ik lekker fietsen met vrienden, lopen als ik er zin in heb en zwemmen op vakantie en in het hotelzwembad op zakenreis.
De team trail in Nisramont op 29 maart, de OD in Holten 5 Juli, en ik denk LBL van Le Champion (9 aug) met mijn fietsclubje zijn de enige concrete sportavonturen.
Daarnaast zal ik zeker veel bij wedstrijden aan de kant staan om te supporteren voor mijn vrouw en andere bekenden! En mocht ik de kriebels daarvan krijgen, heb ik me zo ingeschreven en zal ik deze post deleten
Zoals zo vaak als het om sport gaat, kriebelt en jeukt het aan alle kanten als ik van plan ben rustig aan te doen.
Het bleek dat ik ook ingeschreven was voor de kwart van Weert, ik had al wat tochtjes gefietst, loop sowieso twee keer per week (vorige week bleek ik 40.40 te lopen op de 10km wat niet goed is voor mij, maar beter dan ik had gedacht , en ben dinsdag ook maar een uurtje gaan zwemmen.
Dussss heb ik maar een nieuwe wetsuit gekocht (een hele vettev 2XU V3) en ga ik volgende week zaterdag er lekker tegenaan en zien we wel waar het schip stand
Ohh ja, naast Weert doe ik iig Holten, Veenendaal en denk ik aan Stein, Eupen en een ergens een leuke cross triathlon.
Dussssss