Onderwerp: Nieuw
Hallo,
Ik ben Sander 23 jaar en 4 jaar geleden in aanraking gekomen met de triathlon. Kom uit Woerden waar elk jaar een, in mijn ogen, druk bezochte triathlon word georganiseerd. Heb 2 keer meegedaan met een team bij de trio's waar ik het zwemonderdeel deed (waterpoloer die de km rond de 15 minuten zwemt in open water). Uiteindelijk een racefiets gekocht en toen bedacht dat ik alle onderdelen zelf wel kon gaan doen. 2x keer een achtste triathlon meegedaan met tijden rond de 1:04. Helaas afgelopen jaar na veel trainingen op de fiets geen triahlon in Woerden kunnen doen omdat het weer het niet toeliet (werd een run-bike-run). Lopen is mijn minste onderdeel omdat ik mezelf gewoon niet kan toezetten om dit elke week te blijven trainen (Looptijd op de 10km is 42:00).
Komend jaar wil ik trainen om de 1/8ste afstand binnen het uur te finishen en ergens een kwart afstand af te leggen. Ik hoop op dit forum flink wat info op te doen voor de Xtreme triathlon waarvoor ik me in 2015 wil inschrijven. Aangezien de studie en het werk nogal flink wat tijd nodig hebben en ik gok dat mijn trainingsuren nu nog te kort komen om hiervoor een finish te kunnen behalen.