1

Onderwerp: Hee

De naam is Vencel, 22 jaar, doe sinds 2 jaar triatlons en begon als een trio onderdeel (wisselden elke wedstrijd qua onderdeel). Na prijzen te hebben gepakt smaakte dat naar meer en dit jaar voor het eerst alleen doen. Kwam op dit forum doordat ik op zoek was naar info over opzetsturen/tijdritfietsen.

2

Re: Hee

Toetsenbordridder schreef:

De naam is Vencel, 22 jaar, doe sinds 2 jaar triatlons en begon als een trio onderdeel (wisselden elke wedstrijd qua onderdeel). Na prijzen te hebben gepakt smaakte dat naar meer en dit jaar voor het eerst alleen doen. Kwam op dit forum doordat ik op zoek was naar info over opzetsturen/tijdritfietsen.

Hoewel dit soms oogt als een soort luie-mensen triathlon, lijkt me een trio tri wel cool, je kan vol gaan in dat ene onderdeel, waardoor je hele goede resultaten kan boeken.
Ik kan niet goed zwemmen, en lopen laat te wensen over, maar ik kan flink fietsen tijdens mijn seizoenspiek.
Cool, welkom man!

Veel plezier met de sport, en het forum. Mocht je vragen hebben, kunnen wij altijd proberen interessant te lijken door te antwoorden!:)

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!