ik check mijn routes via map24.nl .
Momenteel ben ik even uit de running helaas, compartimentsyndroom in rechterkuit. Kon ik het voorkomen? Nee....of ja, had ik eerder onder het mes moeten gaan, het is nl al 3jr terug geconstateerd, maar omdat de klachten toen meevielen besloten om het aan te zien, had er afgelopen jaar ook nagenoeg geen last van gehad, tot afgelopen maand heel lichtjes na afloop wat stijfheid. Maar sinds maandag dus voelbaar in kuit en enkelgebied.
Wordt dus binnenkort nar Zwolle om de druk nog een keer te meten en te besluiten hoe of wat en wanneer. Waarschijnlijk wordt er komende weken amper meer gelopen en als ik loop gefocused op kleine passen en hoog beentempo. Fietsen gaat alweer bijna pijnvrij gelukkig, maar ja ,niet echt ideaal voor Horst natuurlijk want je loopt alles behalve ontspannen.
Maar goed, we zien wel; blijven bewegen en de boel soepel houden. meer kan er op dit moment niet aan gedaan worden, tapen heeft geen zin, koelen ook niet. Door massages is de boel alweer soepel gelukkig en er kan maximaal gerekt worden, maar het voelt nog niet fantastich. Liever een spierscheuring; dat geneest nog uit zichzelf
Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800