1

Onderwerp: Triatlon Oostende-Bredene 01/06/2014

Wie doet er nog mee aan deze triatlon?
Volgens mij is het een eerste editie.

2 Laatst bewerkt door Vanzella (26-05-14 16:49:06)

Re: Triatlon Oostende-Bredene 01/06/2014

Nee, de tweede.

vorig jaar was het een leuke maar wel ijskoude wedstrijd. Ik stond langs de kant, mijn vrouw deed mee.

Vlak (logisch smile) overzichtelijk parcours met een snel fietsparcours (ook nog stayer) en een mooi loopparcours over de dijk rond de spuikom.

Een perfect zicht op het zwemmen vanuit de kantine van watersport club

Dit jaar zijn we er niet overigens. We zijn in L'eau d'heure voor de triathlon dit weekend. Weer ben ik fan smile

3

aanwezig!
maar geen idee wat ik mag verwachten. En het zal voor mij ook gewoon overleven zijn, wegens geen ideale/minimale voorbereiding.
Ik heb enkel een TT-fiets dus moet ik een fiets lenen van iemand, en ik ben eigenlijk ook niet zo gek van stayer-wedstrijden..  big_smile

ik heb het fietsparcours wel verkend, inderdaad snel en mooi.
ik zie wel op de website dat het nu 3 ronden zijn van 13 km, terwijl er tot een paar weken geleden 4 ronden van 10 stond.
Het plannetje geeft ook rondjes van 10 km aan.

4

Hoe is het bij jullie gegaan?
Officiele tijden nog niet bekend maar volgens mij moet het dit ongeveer zijn.
Zwemmen: 18 minuten (iets trager als verwacht)
Fietsen: 1u07 (inclusief wissels, 37,5gem)
Lopen: 51 minuten

Eindtijd 2u16

5

Z 0:17:26 iets beter dan verwacht
F 1:09:12 geen verwachting, dus alles is goed, ook een gemiddelde van iets meer dan 36/u  big_smile
L 0:57:50 kan beter, maar toch tevreden omdat ik geen spierkrampen of maagproblemen had. (dank u High 5!)

totaal 2:24:28, gezien (het gebrek aan) voorbereiding ben ik daar heel tevreden mee
het was ook mij eerste kwart sinds een jaar of 2. en omdat het een 'thuiswedstijd' was, kon ik wel eens een uitzondering maken om toch een stayerwedstrijd mee te doen. Het zal nooit mijn eerste keuze zijn.

leuke wedstrijd, de seingeving op het fietsparcours, dat kon wel een stuk beter
hetzelfde kan gezegd worden over de info die op de website stond.