1

Onderwerp: IM Zurich 2014

Ik zag in het topic over de accommodatie dat er een aantal forumleden meedoen. Ik sta zelf pas net ingeschreven nadat ik te horen kreeg dat de Gigathlon werd gecanceld. Maar wie doen er allemaal mee?

Zijn er mensen die deze IM al hebben gedaan? Ik heb sinds kort een disc maar heeft het zin om deze te gebruiken aangezien er 1500hm in het fietsparcours zitten. De zwemstart ziet er op Youtube gaaf uit, maar ik ben een zwakke zwemmer en dan is zo'n massa start niet echt leuk. Ben benieuwd naar ervaringen van mensen die hier al eens zijn gestart.

2

Re: IM Zurich 2014

Ik doe er iig ook mee.
Nog geen ervaring, dit wordt mn eerste hele...

3

Re: IM Zurich 2014

Zurich, mijn eerste IM vorig jaar. Perfecte organisatie. Toffe wedstrijd.
Vorig jaar snik snikheet en vochtig. 36 graden. Hels. Nog nooit zoveel opgaves, maar enkel te wijten aan de hitte.
Echte aanrader.
Ga hem ooit nog zeker eens doen!

Zwemmen: vrij rustig nog en gehoord dat het dit jaar in 2 waves zal zijn ipv 1.
Fietsen: Kicken. Eerste 30km vlak (Vlammen) dan rustig bergop, let op van the egg omhoog tegen 5% maar een km of 8 en de eerste ronde vlieg jehierover, de 2e ronde kom je je hier tegen indien niet behouden gefietst te hebben. 10km voor het einde 'heartbreak hill' ware tour de france taferelen. Niet zoals Challenge Roth maar het kan tellen! Zalig hier omhoog te rijden. 2e keer doet dit wel pijn
Lopen: vrij vlak parcours met af en toe een tunneltje. Weegt wel maar is de moeite.