Ok mannen bedankt so far, Kopenhagen stond op mijn lijstje inderdaad, ik vind het massastart concept mooi, zodat je iedereen die je inhaalt ook inhaalt. Dat is wel een voordeel van het IM circuit. Barcelona is misschien wel een goede optie. Eind van het seizoen, ik ben niet zo een winterfietser, dus hoef niet verplicht iedere week in de kou de 100+ te rijden en October aan de midellandse zee is aangenaam. Ik heb vorig jaar op dezelfde dag als Challenge Barcelona (of eigenlijk Callella) de Garmin Barcelona triathlon (OD) gedaan (echt in Barcelona) en het enige minpunt daar was de ruwe zee.
Roth lijkt me aan 1 kant gaaf vanwege de sfeer, maar ja, die series moet ik nog over nadenken. Misschien in Juli voor de sfeer Roth doen en in October voor de tijd Barcelona
Ik lijd overigens aan dezelfde ziekte als Maca. 20 min/km op de 3,8km is een goed resultaat (voor 9.59 moet dat overigens wel sneller). IM wales was ik 880e uit het water, 330e van de fiets en 200e aan de finish (ongeveer). Dus dat binnenhengelen kan ook op de fiets. Hoewel ik niet weet of dat wel lukt op een vlak parkoers met legale stayer mogelijkheden.
Almere is leuk, maar daar heb ik mijn eerste hele al gedaan in regen, hagel en veeeel wind, dus die valt af.
Ik heb de Canadese en Noordelijke USA Challenge en IM westrijden bekeken, maar die zijn behoorlijk zwaar. Toch wel 2000+ hoogtemeters op de fiets. Whistler, Penticton, Coer D'Alene en Muskoka zien eruit als fantastische triathlon locaties, maar niet voor een snelle tijd...
Vandaag eens Kalmar in Zweden, en de nieuwe Engelse Challenge race bekijken. In Engeland hebben ze ook nog de Outlaw triathlon, kijken wat dat is. Ik vrees dat ik niet heel veel werk gedaan krijg vandaag....