Onderwerp: Iron Man 70.3
Volgend jaar van plan om een halve Iron Man te doen. Nu twijfel ik tussen Calella (Barcelona) en Aix-en-Provence. Iemand ervaring met deze twee?
Alvast dank voor de info!
Hét Nederlandstalig platform voor informatie, inspiratie en discussie over de triathlon-en duathlonsport
Je bent niet ingelogd.
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Iron Man 70.3
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Volgend jaar van plan om een halve Iron Man te doen. Nu twijfel ik tussen Calella (Barcelona) en Aix-en-Provence. Iemand ervaring met deze twee?
Alvast dank voor de info!
Niemand?? Calella al wel wat ervaringen gevonden, maar Aix? Anybody?
Ik heb geen persoonlijke ervaring met deze triathlons, wel het een en ander gelezen. Zoals je waarschijnlijk al weet zijn beide fietsparcours heuvelachtig, is Aix zwemmen in zoet en Calella zwemmen in zout water en kent Aix een verschillende lokatie voor T1 en T2.
Als ik moest kiezen tussen beide triathlons zou ik dat puur laten afhangen van de datum op de kalender. Naar Aix kan je rijden en naar Barcelona zou ik het vliegtuig nemen, dat kan ook nog een overweging zijn. En je zou de 70.3 van Mallorca ook nog kunnen overwegen als je toch gaat vliegen, die is ook in mei.
Dit forum wordt nou ook weer niet super druk bezocht, dus geef het een paar dagen
Overigens kan ik Vichy ook aanraden. Is Challenge welliswaar en iets kleinschaliger, maar goed georganiseerd
Dank voor jullie antwoord. Vichy ga ik bekijken.
Pagina's 1
Je moet inloggen om te reageren
Triathlonforum.nl » Triathlons en Duathlons » Iron Man 70.3