Sorry voor deze late reactie maar ik bedankt jullie voor de belangstelling. Ik moet gewoon wat vaker terugkomen naar deze site. Ik ben misschien te veel gewend aan het eenvoudige Facebook ;-)
Ik zit momenteel in een soort klimaat shock en ben helemaal mijn trainings ritme kwijt. Dat komt ook een beetje doordat ik nog niet echt gesetteld ben in Den Haag. Huur tijdelijk, kleine ruimte en dan het weer...brrr! Ik vind het elke keer maar moeilijk om er op uit te gaan. Zeker nu mijn tenen gevoelloos worden van de kou, na een fiets tocht naar Zandvoort.! Ah jongen toch! ;-)
Ik heb 12 jaar in Dubai gewerkt en gewoond en de laatste 4 jaar ben ik aan het sporten. (de bekende midlife crisis!) ;-)
Ik heb een paar Marathons gelopen en een dozijn kleine Triathlon en Duathlon races gedaan. Twee 70.3 in Dubai en Abu Dhabi en de Full Ironman in Zuid Africa. Waren allemaal mooie ervaringen en ik hoop dat ik nog een paar mooie wedstrijden kan doen in Europa voordat het lichaam het niet meer aankan.
Mijn doelstellingen zijn Sub 5 op een 70.3 en Sub 12 op de volle afstand.
Momenteel heb ik behoefte aan trainingspartners die mij op weg helpen hier in Nederland maar die mij ook positief kunnen stimuleren. Ik ben momenteel nog zonder baan, dus veel tijd! ;-). Ik zie hier zoveel sportieve mensen op de fiets of rennen maar meestal alleen. Niet echt nodig denk ik en ik weet, het is een individuele sport echter trainen is leuk met een klein groepje.
Begin 2016 vlieg ik terug naar Dubai om de ironman 70.3 te doen op Jan 29. Wie gaat mee?
Ps wat zijn goede websites om Triathlon gear te kopen online in Nederland. Heb nog wat warme fiets kleding nodig etc.
Edgar