VDH schreef:Waar ik wel bang voor ben is dat als dit programma aanslaat jan en alleman denk dat ze de triathlonsport een leuke activiteit vinden en het ook wel ff een keer kunnen. Met als gevolg dat komend seizoen alle evenementen bom en bomvol komen te zitten qua aanmeldingen.
Programma niet gezien maar deze reactie had de mijne kunnen zijn. Was het eerste dat ik me opkwam toen ik het las. Op tv kan alles...ook zogenaamd in 4 maanden als wandelende pizza klaar zijn voor een triathlon.
Nee dat kan niet. Alsof het een appje is dat je kan downloaden en niet gewoon een bizar zware sport die jaren van training, discipline en voorbereiding vergt. Ze gaan ook gelijk een hele doen right?
Maar ik voorspel dat triatlon volgende zomer helemaal het ding wordt en allerlei mensen die nooit sporten ineens overal in open water gaan liggen verdrinken en zich blessures hardlopen. Het komt op mij over als het zoveelste "verbouw jezelf" scoor programma zonder enige realiteitszin.
FrankGNL schreef:Vond het wel oké en het duurt maar 6 afleveringen, dus dat is wel vol te houden. Ben gewoon erg benieuwd hoe ze het er van afbrengen.
Nou, ze gaan slagen natuurlijk. Het is tv, het sprookje moet wel doorgaan.