nou, vorig weekend was dus mijn maiden run/ride/swim of hoe je dat noemt
http://www.b4sport.nl/#!top-triathlon-1-8-27-aug/c250u
dat viel helaas tegen.
ik ben uitgestapt tijdens lopen, kramp in de bovenbenen en niet te zuinig.
3 x gewandeld tot het beter ging, daarna weer versnellen maar na 3 km (passeren finishlijn) toch maar gestopt.
oorzaak? te weinig te training, te hard van stapel, me gek laten maken door de atleten om me heen ipv eigen race te lopen, de hitte, te weinig drinken??
het zal wel van alles een beetje zijn, het zwemmen ging al niet lekker, ruim de helft schoolslag gezwommen, bij omkleden minuten staan klooien met een hemd over mijn natte rug te krijgen. toen ik aan land kwam zaten er misschien nog 40 van de 250 man achter me, na het omkleden waren dat er misschien nog 25. toen ik eindelijk op de fiets zat kwamen daar ook nog wel 10 voorbij, mezelf gek zitten maken en te hard gefietst. denk dat dat de druppel was, na 500 meter hardlopen moest ik wandelen omdat mijn bovenbenen vastsloegen (kramp) diversen keren gehad, telkens stukje wandelen en rekken.
erg jammer, was een leuk evenement, gezellige sfeer, prachtig weer (iets te warm met 30 graden) leuk publiek.
de training maar weer op gaan pakken want eerst was het om te proberen maar nu staat het op de bucket list