Onderwerp: ultimate newbie stelt zich voor
Hey!
Ik ben 'vrolijkfit', 19 jaar en student, en ik zal me even voorstellen. Ik ben een ultimate newbie, weet echt helemaal niks van triathlons, dus daarom heb ik me geregistreerd op dit forum om wat te kunnen lezen.
Ik sport op dit moment zo'n 4-5x per week, meestal zijn dit spinning lessen of andere groepslessen zoals bodypump of bootcamp met vriendinnen. Het lijkt me fijn om wat gerichter om te gaan met mijn sportmomenten en daarom heb ik mezelf als doel gesteld om over één/twee jaar een 1/8ste of 1/4de triathlon te voltooien. Dit komt niet uit de lucht vallen, ik heb een tijdje fanatiek gehardloopt en dat ging me met regelmatige training heel goed af. Ik merk dat mijn conditie echt heel snel vooruit gaat en dat mijn lichaam wel wat kan hebben. Daarnaast hield ik vroeger als kind al veel van zwemmen!
Mijn plan is om de komende maand me te focussen op hardlopen, aangezien ik in juni een hardloopwedstrijd heb, en daarna het zwemmen weer op te pakken. Als ik het leuk blijf vinden dan zal ik een fiets aanschaffen en gaan fietsen
Groetjes!