Onderwerp: Even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben Mimi91, een voltijd student die gisteren net 25 jaartjes jong is geworden en sinds 1 januari bij wijze van goede voornemen fanatiek aan hardlopen is begonnen. Dit doe ik met alle plezier, maar het begint wel een beetje saai te worden. Ik leef nu van wedstrijd naar wedstrijd waar ik tot nu toe steeds een verbetering van mijn tijd zie (momenteel 10k in 1 uur). Een paar weken terug heb ik een ATB aangeschaft om tijdens mijn rustdagen te kunnen fietsen, zo ben ik toch nog lekker aan het sporten (het liefst gebruik ik de ATB als racefiets, ik ben echt totaal geen offroad rijder!)
Ik zit nu al een tijdje met enthousiaste oogjes te kijken naar de triathlon, wat lijkt het mij ontzettend gaaf om ooit eens eentje te doen en nog binnen de tijd te finishen ook! Ik heb alleen nog geen fiets- en zwemervaring (ik rijd een aardig tempo op m'n ATB en kan schoolslag). Ik heb dus nog een hele lange weg te gaan, maar binnenkort wil ik serieus aan de bak met het werken richting de eerste 1/8 triathlon!
Naast sport studeer ik voltijd HBO Diermanagement en deeltijd WO Rechten, sport is dus een hele fijne afwisseling en ook erg leuk om te doen! Met sport en studie vul ik het merendeel van mijn dagen wel, maar het beetje extra tijd wat ik nog overhoud besteed ik aan crime- en detectiveseries (TV dan wel), vrijwilligerswerk of gewoon een leuk spelletje.
Ik ben heel erg benieuwd hoe mij de weg richting mijn eerste triathlon gaat bevallen! Het zal nog een hele tijd duren voordat ik er klaar voor zal zijn, maar gelukkig heb ik nog een heel leven voor me
Beginnerstips zijn trouwens heel erg welkom! En als je meer wilt weten mag je natuurlijk van alles vragen
Sportieve groetjes,
Mimi91