O, toch gestaakt? Het ging los net nadat ik was gefinisht, en toen ik wegliep naar de auto was een soort zondvloed geworden met onweer, en het verbaasde me dat er nog gewoon door werd gegaan met die latere startseries. Ik (doorweekt) heb in de auto een tijdje zitten wachten voordat ik kon gaan rijden en de straten waren toen rivieren.
Maar zelf dus geluk gehad, al was het bij het lopen wel benauwd vanwege die bui die eraan kwam en torenhoge luchtvochtigheid. Klein PR'etje van een minuut: 1:30:33. Daarmee 1e bij de V50, van 9 starters, en als ik het goed zie zo snel had ik de 2e fietstijd van alle vrouwen - niet verkeerd. Nou moet ik ook wel zeggen dat het volgens mij, uhm, niet bepaald een competitief veld was. Maar wel gezellig dus.
Het ging ook wel goed, al viel de fietstijd me zelf een beetje tegen, zo snel is het parcours niet, met vier bochten per rondje plus dat enge bruggetje, zeker met een beetje regen op herfstblaadjes in de bochten. Watertemperatuur was 16,2 en dus geen wetsuitverplichting en er waren helden zonder! Ik vond het meevallen, kennelijk is mijn eigen zwemwater al kouder.
Voor degenen die dit nog lezen voor morgen: kom op tijd, het parkeren was een puinhoop. Gewone parkeerplaats was vol, alternatieven slecht aangegeven, niemand van de organisatie aanwezig.
Al met al een mooi einde van het seizoen zo! Stemt wel een beetje melancholiek.
En oja, ze zijn in 020 zo chauvinistisch dat werkelijk óveral drie kruisen op staan en de naam van hun stad. Dus ik moet m'n stickers wel van m'n fiets en helm afhalen om er hier mee rond te kunnen rijden. Zwarte badmuts is dubbel nutteloos: foute kleur voor open water en in een Rotterdams zwembad kun je je er niet mee vertonen
Louise