Een leuke serie verslagen! Ik was er ook en heb het net als jullie enorm naar mijn zin gehad.. Heel veel dingen herken ik
Organisatie was goed geregeld, niet een te grote wedstrijd, maar wel groot genoeg om sfeer en een professionele set up the hebben. Zoals we gewend zijn van Challenge wedstrijden.
Het zwem en fietsparkoers waren ronduit mooi.
Het loopparkoers was erg lelijk en pfff ik had het stikheet, maar dat werd weer goed gemaakt door de goede sfeer een aanmoedigingen die je op al die heen en weer stukken kreeg!
Het resultaat was zo goed als ik kon verwachten na een serie reizen gevolgd door een flinke valpartij met de fiets zodra ik terug was.. Ik was al lang blij dat ik aan de start stond met een goede kans op een finish.
36 min zwemmen, 2.52 fietsen en 1.50 uur zwoegen (oh sorry lopen) met wat wissels brachten me naar 5.25 uur en een 227e plaats overall. Niet het niveau dat ik in mei voor ogen had toen ik de race plande, maar wel het maximale dat ik in me had.
De drie dagen na de race waren helemaal heerlijk Toen konden we (nadat mijn vrouw zondagochtend nog "even" de halve marathon van Palma had gelopen) genieten van de goede restaurants, de heerlijke wijnen en de "verborgen" baai achter ons hotel!