Onderwerp: Verbeteren zwemtechniek met Swim Smooth
Aangezien Almere al bijna voorbij is ;-), en voor mij daarna het seizoen op houdt ben ik alvast aan het kijken naar wat ik in de winterperiode ga doen, zeker als voorbereiding op volgend jaar. Ik wil daarbij vooral mijn zwemmen en hardlopen verbeteren, laten we het hier over het zwemmen hebben.
Vorig jaar ben ik zelf begonnen met trainen voor het zwemmen, en tot nu toe ben ik er niet ontevreden over de resultaten. Maar ik weet dat er nog heel veel verbetering in moet zitten, aangezien ik nu natuurlijk eigenlijk gewoon doe wat mijzelf goed lijkt. Dit wil ik het komende laagseizoen dus aan gaan pakken zodat ik ooit misschien echt goed kan leren zwemmen.
Een optie die ik vaak tegenkom zijn de trainingen van Swim Smooth. Hun filosofie achter de trainingen spreekt met wel aan dus ik was eens benieuwd of er mensen hier ervaringen mee hebben? Zowel positief als negatief.
Ik zag dat er in Nederland één officiele Swim Smooth coach is: Rob Kwaaitaal van www.snellerzwemmen.nl
Kent iemand hier Rob, en heb je evt. ervaring met zijn aanpak?
Ik ben benieuwd naar de meningen, en eventuele alternatieve ideeën zijn natuurlijk ook goed!