Tri-John schreef:Ik hoorde gisterenavond van een andere deelnemer dat ze ivm de kou niet meer aan hun 2e loonronde mochten beginnen, maar hier hebben jullie dan toch voor gezeten.
Huh, echt waar? Ik heb daar allemaal niks van gemerkt, ik ben zelf zeker niet in de buurt van onderkoeling gekomen, en ik was meteen weg na mijn finish, voor rondhangen was het echt te koud. In de uitslag zijn wel heel veel DNF's te zien, ja, tsjonge (60 van de 235)! Ik ben 154e van de 170 wel gefinishten - ik dacht dat ik er veel meer achter me had, maar daar zitten dus een heleboel DNF's bij. Ik ben meestal niet zo'n held in kou en nattigheid, heb ook al wel DNF's door kou, dus ik voel me nu wel stoer dat ik wel gefinisht ben! Ik heb er ook eigenlijk alleen maar oppervlakkig last van gehad: handen, voeten, oppervlak benen.
Hier zijn mijn officiële getallen:
Zwem: 00:22:08
T1: 00:04:04
Fiets: 01:21:34
T2: 00:05:55
Loop: 00:59:11
Eind: 02:52:49
Ik ben 9e van 17 gefinishte D40, helaas geen aparte D50-categorie (vorig jaar wel), en ook de tijden per sport staan niet uitgesplitst, dus ik kan niet zien hoe m'n fietstijd ligt, dat vind ik altijd wel leuk. Als ik goed heb geteld, heb ik 12 vrouwen ingehaald op de fiets.
Davidr, je hebt me inderdaad niet gezien: jij hebt me niet ingehaald - je bent wel sneller, maar niet de 10 minuten die ik eerder was gestart.
Erica schreef: Mijn zwemtijd viel behoorlijk tegen, ik was dik een minuut langzamer dan in Leiderdorp, ondanks wetsuit en meer ruimte om me heen.
Mijne viel ook iets tegen, maarja, de afstand wijkt ook makkelijk wel wat af. Mijn GPS-meting is te vroeg gestopt,.
Vandaag wel stijve benen trouwens, meer dan normaal, ook de kou?
Erica schreef:Op naar Bodegraven.. heel raar dat vandaag pas mijn 2e triathlon van het seizoen was en de derde nog moet komen, terwijl voor mijn gevoel het seizoen wel klaar is. Heb nu vooral zin om me weer wat meer op hardloopwedstrijden te richten.
Met die omstandigheden van gister dacht ik ook: nou, het is wel afgelopen, tijd voor het hardlopen. Maar ik vind het ook wel weer jammer dat het seizoen erop zit. Beetje melancholie. Hopelijk komt er nog wat mooi weer voor die laatste wedstrijden!
Louise