Onderwerp: Voorstellen
Hallo allemaal!
Na een paar maanden vooral meelezen, is het misschien toch ook maar goed om mijzelf voor te stellen hier in mijn tocht naar meer triathlonwedstrijden finishen!
Wouter dus, nu 28 en heb in juni de 1/4 GP Triathlon (run-bike-run, helaas) in Zandvoort gedaan.
Hiervoor altijd gehockeyd (tot aan niveau overgangsklasse) en bij het opstarten van de maatschappelijke carrière ook begonnen aan een zoektocht naar een nieuwe sport-uitlaat.
Via google ben ik bij Sebastiaan Kerckhof terecht gekomen, hij heeft mij richting Zandvoort begeleidt en heb met hem ook gekeken naar verdere triathlon doelen.
Richting 2019 is het doel nu geworden om mee te doen aan de Ironman 70.3 in Lanzarote, welke ik verwacht rond medio oktober (zelfde periode als dit jaar). Mocht Lanzarote dan niet zijn, zal het wel rond oktober worden dat ik een andere Ironman 70.3 ga pakken.
In de opbouw zal ik uiteraard meer kortere afstanden ook gaan doen om onder andere transities mee te pakken en gewoon de ervaring van een triathlon nog meer mee te krijgen.
Deze maand in ieder geval de eerste (en misschien grootste) horde: de halve marathon in Disneyland Parijs! Normaal ren ik nooit veel verder dan 10km dus ben heel benieuwd hoe dit zal gaan!