Onderwerp: Serieus
Mede atleten, ik ben Bart uit Zwolle, inmiddels alweer 52 jaar. Ik heb een sportief verleden, heb veel verschillende sporten gedaan, laatste 20 jaar voornamelijk hardlopen. Heb halve en hele marathons gelopen. Laatste 4 jaar is daar mountainbiken bijgekomen. Super leuk, veel te laat ontdekt. Tussendoor heb ik 3 1/8ste triathlons gedaan.. De laatste is de crosstriathlon in Renkum, was echt geweldig. Nr 4 volgt over een week hier in Zwolle. Volgend jaar wil ik de halve doen. Het serieuze werk aangezien ik nog heel wat trainingsweek heb te verrichten. Welke het gaat worden weet ik nog niet. Denk Almere. Hardlopen is mij niet vreemd. Zwemmen vind ik super leuk om te doen maar nog echt een beginner. Ga daar veel in investeren de komende maanden. Probleempje wordt het fietsen.. Voor mij het minst leuke onderdeel dus dat wordt nog wel een dingetje. Mtb'en is duidelijk anders dan op de weg fietsen. Maar wie weet komt de liefde vanzelf als de resultaten beter worden. Heb in ieder geval heel veel zin in dit project. Ga veel gebruik maken van dit forum en jullie tips!