Resultaten tijd!
Zwemmen: 00:15:47
T1: 00:04:19
Fietsen: 00:44:14
T2: 2:00
Lopen: 00:26:33
Story time!
Het zwemmen heb ik helemaal, nuja, bijna helemaal crawl gedaan. Soms in schoolslag vloeken om mijn steeds vollopende bril leeg te gooien. Wel blij met mijn tijd.
Fietsen begon met harde druppels en flinke tegenwind! Op het eerste rondje toch een lekkere snelheid waarna in de eerste bocht mijn voorligger begon te slingeren en tegen een pylon aanreed. Deze draaide op zijn beurt in mijn pad waarna ik vloekend gelukkig niet viel of in de hooibalen kwam. Rondje drie was met hele harde woei en ik verwenste het weer taal dat ik hier niet zal herhalen. Het was behoorlijk kleurrijk.
Rennen begon meh. Mijn aanmoedigers vroegen of het ging en het enige wat ik kon was rennen, nee schudden en sort of lachen. In rondje twee ging ik door het diepste dal.. ik was er helemaal klaar mee en ging na de triathlon al m'n zooi op marktplaats zetten want waar was ik mee bezig. Daarna zag ik m'n splits en dacht ik: nog maar zo lang. Wat loop ik te zeiken, ben al zo lang bezig.
In de laatste ronde kwam ik halverwege een awesome dude tegen. Na een boks bedacht ik me dat hij iets sneller rende. Dus eigenlijk kwam hij mij tegen, haha, hij zei dat hij in z'n laatste rondje zat... Dus ik dacht: ik wil eerder finishen, en toen heb ik de laatste vijfhonderd meter gesprint. Met als PR mijn snelste 5k ooit.
Daarna ff uit eten, lekkere tenderloin steak. Yummy. Daarna thuis alle natte zooi uitgehangen, wetsuit uitgespoeld. Nu alle data van m'n Forerunner analyseren. Yay speelgoed.
Volgende week Nijmegen!!!
Edit: picture