Louise schreef:Ja, thuis douchen was de bedoeling, zowel ervoor als erna, vroeg me al af wie dat deed vooraf.
Ik...zei de gek.:)
Wel een gedoe. Je moest ook thuis je badpak al aantrekken en in eerste instantie mocht je je ook niet verkleden na het zwemmen maar moest je met je natte zooi aan maar naar huis. Dat weerhield mij er in het begin wel van om te komen zwemmen.
naar de wc ook als het moet,
Naar de wc als het moet? Gaan er ook wel eens mensen als het niet moet? Ik begrijp wat je bedoeld hoor, maar dat is weer zo;n eigen verantwoordelijkheid ding wat maakt dat verantwoordelijke mensen met een exploderende blaas naar huis rijden en aso's lekker een uur gaan zitten dreutelen op de wc.
Wat mij betreft zou er trouwens in het algemeen beter gelet mogen worden op de hygiëne vooraf. Dus niet nu qua corona, maar mij valt altijd op dat ze kinderen bij schoolzwemmen zo snel mogelijk door de douches heenjagen, dus drie druppels op hun hoofd is genoeg. En dat je er inderdaad niet op aangesproken wordt als je niet doucht van tevoren.
Niet alleen in zwembaden, in zijn algemeenheid, ik vind veel mensen zich gedragen als zwijnen. Je moet maar hopen dat ze hun handen blijven wassen als ze van de wc komen, ik geloof er niks van.