MontanaMan schreef:Kun je je horloge dan niet onder je badmust op je hoofd doen?
Kan ik eens proberen, lijkt me lastiger te bedienen. Wat sowieso al lastig is, horloge met zwemhandschoenen. En het maakt mij op zich niet uit als ik het een minuut lang gek uitziet (;
MontanaMan schreef:Maar petje af dat je nu zwemt, ik kan me vooral herinneren dat je altijd veel moeite had met koud water!
Ik heb wel altijd een haat-liefde-verhouding gehad met koud water, want ik heb ook wel geweldige herinneringen aan een duik in de Noordelijke IJszee (Canada) en van die steenkoude bergmeertjes. Ik denk dat ik een triathlon in water van, zeg, 14 graden nog steeds geen pretje zou vinden. Maar ik zou het zeker wel beter verdragen en me er minder druk om maken. Vorig jaar was ik in wetsuit (+ handschoenen en neopreen badmuts) bij 11 graden wel al comfortabel genoeg voor 500 meter. Dat had ik me eerder niet kunnen voorstellen.
Afgelopen vrijdag waren we in Zeeland en heb ik m'n wekelijkse dip in de Oosterschelde gedaan, vanaf het strandje van Wemeldinge. Dat was supergaaf ook, en een strandje maakt het wel veel makkelijker dan de steile oever van de Schie hier.
Louise