Re: Eindtotalen 2021
Mijn vrouw heeft een apotheek maar ik denk dat ik toch maar van de verboden middelen afblijf. Lopen op mijn Nike Vaporfly's voelt al een beetje als valsspelen, ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om met PEDs in je lichaam een triathlon te doen. En voor wie doe je dat dan? Niet voor jezelf dus en de eer en glorie die je bij anderen denkt te kunnen halen is volgens mij redelijk beperkt. Maar goed, ieder zijn eigen ding.
@Trilen, mooi verhaal en gaaf dat je Cascais gaat doen, het is een geweldige wedstrijd! Zorg wel dat je de juiste cassette monteert.
Ik heb mijn eigen business en kan overdag zonder problemen zwemmen, fietsen of lopen, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Ons kantoor is ook dichtbij mijn huis dus reistijd kost me niets en bovendien kan ik heen en weer (hard)lopen als ik daar zin in heb.
En nog iets anders, ik denk dat als je serieus voor een wedstrijd wilt gaan een trainingsweek op een mooie en zonnige lokatie erg nuttig is. Vorig jaar ben ik met vrienden naar Mallorca geweest en als je niets anders hoeft te doen dan trainen, eten en rusten dan heb je ineens heel veel tijd om uren te maken en veel tijd om daarvan te herstellen, dat was wel een eye-opener voor me.