26

Re: 1/2 Eupen

Wat een verschil met de weersvoorspellingen van vorig jaar.
Enorm veel zin in mijn (voorlopig) laatste wedstrijd van het seizoen.
4 wedstrijd op 6 weken, de riem mag er efkes af

27

Re: 1/2 Eupen

Respect voor de mensen die de 1/2 deden vandaag. Wat een zwaar parcours was dit!
Met een beetje trainingsachterstand en zonder klimervaring was dit best pittig!

De eerste 10 km op de fiets gingen vrij gestaag omhoog en daarbij heb ik alleen in de allerlaagste versnellingen gereden.
Op het stuk naar beneden had ik de allerhoogste versnelling weer nodig en ging met 60+ km/u naar beneden.

Uiteindelijk ben ik blij met mijn tijden en wattages, en vooral met de prachtige omgeving!

28

Re: 1/2 Eupen

Well done !

29

Re: 1/2 Eupen

Ja het evenement was weer leuk!

Genoten van de positieve vrijwilligers en goede organisatie en aangezien ik niet vooruit te branden was, had ik ook alle tijd ze te bedanken :-)

Zwemmen ging top. Soepel, lekker water, goed genavigeerd en na 36 minuten als 40e van de 115 starters uit het water.

98km Fietsen was vanaf meter 1 gewoon k met peren. Allen maar spierpijn in heup, bovenbenen en hamstrings. Gelijk mini verzetje en rondje voor rondje in overlevingsmodus gezeten. Parkoers was wel weer genieten. En over de grote weg met goed asfalt naar beneden zeilen op de TT met 70 per uur was heerlijk. Laatste rondje van vier nog rustiger gedaan, op de pedalen staan was automatisch kramp, en gehoopt dat 1 rondje lopen er nog inzat.
86e in 3.48uur was objectief niet eens dramatisch.

Lopen had ik me niks meer van voorgesteld, dacht dat de spierpijn alleen maar erger zou worden, maar wonder boven wonder bleef de spierpijn stabiel op het niveau net te doen en kon ik "gewoon"4 rondjes over het glooiende parkoers volbrengen in 1.47. 70e looptijd.

Uiteindelijk 77e geworden in 6.19 uur met 105 finishers.

Was een hele rare ervaring.. In zo een mooie omgeving 5 van de 6 uur alleen maar afzien, heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik ga de huisarts eens lastig vallen of er niet een ander soort cholesterol tabletje is dat me niet in de weg zit tijdens het sporten.

@RDLK gefeliciteerd! mooi dat je genoten hebt van de race.

30

Re: 1/2 Eupen

Gefeliciteerd, rdlk, en Vanzella toch ook wel - chapeau dat je bent doorgegaan! Hopelijk is er inderdaad iets aan te passen aan die medicijnen.
Ik ken het trouwens ook wel, oeverloos afzien in een mooie omgeving. Dat je denkt: ik zou hiervan moeten genieten, maarre...

Louise