76

Re: Plannen 2024

Macer schreef:

Wat een pech...  Kan je je inschrijving nog overzetten naar volgend jaar? Kalmar was bij mij heel coulant met het terugbetalen van het inschrijfgeld tijdens Corona.

Blijft ook nog altijd mijn grootste angst, vallen vlak voor een wedstrijd. Hoop dat wij het nog 2 maanden zonder ellende vol houden tot Barcelona.

Omzetten of iets terug krijgen lukt niet. Ik had mij bewust laat ingeschreven om zulke situaties te vermijden. Dat is het risico van die ironman wedstrijden.

De accomodaties geven allemaal wel een refund. Daarbij komt dat costa del achtertuin een stuk goedkoper is dan een rondreis Zweden. Dus de economische schade valt mee.

77

Re: Plannen 2024

Jörgen schreef:

Jeetje Lennart, dat is wel heel veel pech in een jaar. Al is op je fiets blijven zitten natuurlijk ook wel een essentieel onderdeel van triatlon wink

Dat weet ik daarom ben ik op zoek naar zijwieltjes voor mijn TT wink

78

Re: Plannen 2024

Bedankt voor jullie steun

De rest van het jaar laat ik aan mij voorbij gaan. Het is nu al 1 1/2 week geleden dat het gebeurt is. De conditie zal al achteruit gaan want ik kan nog steeds niet sporten. Mijn 1e focus ligt op het gewoon kunnen functioneren dat is al lastig genoeg met die hersenschudding.

Thuis en mijzelf had ik beloofd om na Kalmar in het off-season te gaan. Dat plan is niet gewijzigd. Het jaar is al heel intensief geweest. Het hele proces van trainen voor en de opbouw naar een Ironman heb ik wel van genoten. Dus het is geen verloren jaar geweest. Alleen de kers op en proeven van de taart ontbreekt. Wel sta ik nog ingeschreven voor Zierikzee maar die zou ik toch al doen op basis van off-season training. Misschien dat er dan nog iets van de IM conditie over is.

79

Re: Plannen 2024

Lennart73 schreef:

Wel sta ik nog ingeschreven voor Zierikzee maar die zou ik toch al doen op basis van off-season training.

Zou leuk zijn om je daar weer te zien! Maar doe voorzichtig met die hersenschudding.

Louise

80

Re: Plannen 2024

Update:

Louise schreef:

22 augustus: tijdrit Radweltpokal St. Johann, Oostenrijk (20 km)
<knip>
31 augustus triathlon Hoeksche Waard (1/8e). Hoera, die is terug op de kalender, al is het wel op een andere plek: Strijen-Sas, manliefs geboortedorp!

De Radweltpokal was weer heel erg leuk - boel meegemaakt, gezellig, tevreden over mijn prestaties. Tijdrit van 20 km met hoger vermogen dan vorig jaar, wel trager door meer wind; 'Airportsprint' over 1 km gewonnen in m'n leeftijdscategorie (van 2 cool ).

De triathlon Hoeksche Waard vandaag gaat het echter helaas niet worden. Op de terugweg uit Oostenrijk woensdag begaf ons oude Opel Corsa'tje het definitief. We zijn donderdag met een huurauto naar huis gekomen die we gister nog in Antwerpen moesten inleveren. Om meteen wéér op zoek te gaan naar vervoer voor de triathlon werd ons te veel. Bovendien heeft manlief te veel last van z'n rug om te kunnen starten - daar is kennelijk de stress in geschoten. Jammer, hopelijk volgend jaar.

En we hebben hoe dan ook een toffe vakantie gehad! Nu snel op zoek naar een nieuwe auto. En m'n hardlopen wat gaan opkrikken met het oog op de kwart triathlon in Zierikzee over vier maanden.

Louise

81

Re: Plannen 2024

Vier maanden...? 4 weken zul je bedoelen :-) Hopelijk zie ik je daar.

82

Re: Plannen 2024

4 weken is het inderdaad, oeps! Doe jij de kwart ook?

83

Re: Plannen 2024

Ik doe idd de kwart daar.