1

Onderwerp: Trisuit

Gisteren ontdekt dat een volledig gesloten trisuit (Zone3 Aeroforce-X) niet handig is om een paspauze te doen. Vroeger had ik een Castelli Sanremo wat super handig was voor plaspauzes maar voor mijn geblokte lichaamsbouw niet echt geschikt was. Ik ben dus op zoek naar een trisuit waar je gemakkelijk kan een plaspauze doen en toch voldoende ondersteuning biedt voor de niet zo lichte triatleet smile. Men oog is gevallen op de sailfish aerosuit, iemand ervaring mee of een ander alternatief?

Vraatzuchtige Veelvraat

2

Re: Trisuit

Daarom voor mij enkel nog Castelli, enkele jaren was ik in een club die ons een trisuit gaven met de rits achteraan, als wat ouder iemand en dan lange afstanden is dat gewoon een ramp heb die dingen maar 1x gedragen.

3

Re: Trisuit

Die van Noosa hebben aan de bovenkant een soort jasje, wat alleen achter vastzit aan de broek. (De prof wiellrenners fietsen daar tegenwoordig ook steeds vaker mee)
Ik vind ze heel erg fijn en ook nog mooi.

4

Re: Trisuit

Hedcandy schreef:

Die van Noosa hebben aan de bovenkant een soort jasje, wat alleen achter vastzit aan de broek. (De prof wiellrenners fietsen daar tegenwoordig ook steeds vaker mee)
Ik vind ze heel erg fijn en ook nog mooi.

Zoals de castelli en intussen ook al andere merken dus, weet nog toen ik in 2014 mijn eerste Castelli kocht was dit iets uniek. wat wil zeggen dat ik al lang in de sport zit maar ook dat ik een ouwe vent word ;-)

5

Re: Trisuit

Heb ze beide besteld en zal de meest passend houden, noosa ook bekeken maar vond hun maat voering wat verwarrend.

Vraatzuchtige Veelvraat