1

Onderwerp: Plannen 2025

Hallo triatleten,

Sinds dit jaar lees ik wat mee op het forum, helaas is dit ook het laatste jaar van het forum. Een van de onderwerpen die ik interessant vond is wat voor plannen iedereen had. We kunnen de uitvoering van de plannen van 2025 dan allicht niet bespreken, maar praten of plannen is minstens net zo leuk.
Ik trap af met mijn eigen plannen.

25 mei Halve Triathlon Nieuwkoop
7 juni Xterra België (in Namen)
29 juni Run Forest Run Cross Triathlon
13 juli Ironman 70.3 Luxemburg
13 september Challenge Almere MD

Lijkt me leuk die van jullie ook te horen,

Ricky

2

Re: Plannen 2025

Ik ga in ieder geval de halve triatlon van Terheijden doen begin juni.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3

Re: Plannen 2025

Toevallig weet ik dat je die in ieder geval niet gaat doen wink

Op de website: In 2025 geen halve triathlon!
Tijdens de vergadering van de werkgroep Stemenwb is besloten om in 2025 geen halve afstand - Triathlon Terheijden - te organiseren.

4

Re: Plannen 2025

Ricky schreef:

Toevallig weet ik dat je die in ieder geval niet gaat doen wink

Aah, jammer. Dan een andere!

Je moet sneller dan de klos zijn.

5

Re: Plannen 2025

O, dat is goed om te weten, ik wil Terheijde ook nog steeds een keer doen, dus eventueel komend jaar dan maar daar een andere afstand. Is de datum al bekend?

Wat ik verder graag wil gaan doen, is de speciale triathlon ter gelegenheid van het 750-jarige bestaan van het dorp Oud Gastel, op 21 juni: 750 meter zwemmen, 75 kilometer fietsen, 7,5 kilometer lopen. Voor mij fijne verhouding, haha, maar sowieso erg leuk, zo'n bijzondere gelegenheid, en Oud Gastel vind ik sowieso een fijne triathlon. Bovendien mooie aanwinst voor m'n collectie afstanden.

Verder heb ik dit jaar triathlon Hoeksche Waard door omstandigheden gemist, als die volgend jaar weer doorgaat in Strijen-Sas, manliefs geboortedorp, wil ik die graag in de herkansing doen.

Voor de rest wel wat ideeën maar nog geen plannen. Er is ook nog een boel niet bekend, of dingen doorgaan en data enzo, dus het is nog erg vroeg.

Louise

6

Re: Plannen 2025

Ik heb wel een aantal wedstrijden in gedachte die ik zou willen doen maar durf momenteel niks te plannen of vast te leggen, mijn ouders zijn beide nogal op de sukkel en ik moet daar nu veel voor doen dus qua training en plannen gaat het een moeilijke periode worden voor mij vrees ik.

7

Re: Plannen 2025

Ik was aan zoeken naar een vervanger voor Terheijden en struikelde per ongeluk over een ander lokaal initiatief: 1/4 triathlon Prinsenbeek! Nu was Terheijden met de fiets een 20 minuten rijden maar Prinsenbeek 7 minuten! 50 euro dus dat is dik ok. Zin in!

Je moet sneller dan de klos zijn.

8

Re: Plannen 2025

Mijn plannen zijn qua triathlons nog niet echt concreet, binnenkort gaan we met enkele leden van de vereniging afstemmen welke (buitenlandse) wedstrijd we gaan doen.

Wel heb ik me ingeschreven voor enkele loopjes, zoals Egmond HM en de lentemarathon. Verder verwacht ik nog twee halve triatlons te doen, bijvoorbeeld Almere.

9

Re: Plannen 2025

Wintertriathlon Leeuwarden 8 februari 2025

10

Re: Plannen 2025

2025 brengt voorlopig het volgende..

16 Maart Heuvelland marathon. Deze keer van maastricht naar het drielandpunt ipv andersom, om de medaille compleet te krijgen.

4 mei IM 70.3 Venetie Jesolo. Famillie mei vakantie opleuken met een hopelijk leuke wedstrijd

In de zomer een halve, misschien de Elsassman mochten we voor de 83 miljoenste keer met vakantie naar de vogezen gaan of anders gaan er nog wat clubgenoten naar de Ostseeman.

Laat in het seizoen misschien de Gelreman.. Even kijken hoe de training tot aan Mei verloopt of dat de halve of de hele wordt.

Teamcompetitie is altijd leuk, al waren de 6 races dit jaar van 3e tot 1e divisie wat veel een paar wil ik er wel weer doen.

Belangrijkste is een basis leggen om in 2026 nog eens een goede hele te doen.
Dan ga ik waarschijnlijk voor het eerst ooit met een schema trainen.

11

Re: Plannen 2025

Maandagavond de uitslag van de loting voor de Norseman, de kans is klein maar je weet het maar nooit! Anders probeer ik waarschijnlijk de Frysman en in oktober/november een Ironman om me voor Kona 2026 te kwalificeren. Wat wel al staat is IM 70.3 van Mallorca begin mei en het loopgedeelte van Challenge Almere in een relay-team met twee clubgenoten van mijn triathlonvereniging.

En verder waar ik zin in heb, de halve van Nieuwkoop doe ik graag weer eens en de kleinere leuke wedstrijden zijn me dit seizoen ook goed bevallen.

12

Re: Plannen 2025

We gaan in ieder geval weer voor alle kleine triathlons in Noord-Holland, mega leuk.

Verder zijn we aan het kijken voor wat halve afstanden.
Op dit moment staan de volgende 3 op het lijstje

- IRONMAN 70.3 Valencia
- IRONMAN 70.3 Hoorn
- IRONMAN 70.3 Berlijn

Maar ze kunnen nog veranderen..

13

Re: Plannen 2025

Ik ben al een heel weekend aan het twijfelen om me in  te schrijven voor West Friesland, zou terug de Frysman willen doen maar een FD gaat toch niet lukken vrees ik volgend jaar. Dan zou ik in 2025 3 halve doen en klaar. Lievegem, Hoorn en de Gelreman.

14

Re: Plannen 2025

Nog niet zo heel erg veel voor ingeschreven, tot nu toe alleen 70.3 Nice en ik zal een 70.3 doen eind april (lokale wedstrijd Sicilië) of 70.3 Valencia. Ook in september of oktober 2025 wil ik het liefst nog een halve toevoegen.

Verder ben ik wat aan het rondkijken voor kleinere wedstrijden in NL en BE, met name kwart.

15

Re: Plannen 2025

Hoorn gaat het al niet worden voor mij , hotels in de buurt zitten er al volgeboekt.

16

Re: Plannen 2025

ronnyke schreef:

Hoorn gaat het al niet worden voor mij , hotels in de buurt zitten er al volgeboekt.

Is camping de Venhop niets voor je dan ?
Is op ca 4 km van het wedstrijd terrein .

Ik heb voor 2025 tot nu toe alleen een halve in Frankrijk staan .
Namelijk Tours Metropole Loire Valley .

Valencia is trouwens een mooie race , die heb ik dit jaar gedaan .

17

Re: Plannen 2025

Nee camping dat is niks voor mij, moest ik 20j jonger zijn graag maar nu.... Maar goed dan maar terug naar plan A en toch de Frysman in gedachte houden.

18

Re: Plannen 2025

ronnyke schreef:

Nee camping dat is niks voor mij, moest ik 20j jonger zijn graag maar nu.... Maar goed dan maar terug naar plan A en toch de Frysman in gedachte houden.


Die verhuren chalets , en die zijn van alles voorzien .

19

Re: Plannen 2025

Bedankt voor de tips!

Ik heb me zojuist ingeschreven voor Hoorn en ga ook zo'n chaletje boeken.

va 1 jan inschrijven voor Nieuwkoop zag ik. Die wil ik nu ook graag eens doen.

Verder twijfel ik ook over de heuvelland marathon, dit jaar van Vaals naar Maastricht gedaan, was pittig maar erg mooi.
De dubbel volbrengen zou natuurlijk wel leuk zijn.

Mallorca 312 staat nog op mijn lijstje, even zien of dat lukt. En in augustus de Tour des Stations.

20

Re: Plannen 2025

Chaletje zie ik niet zitten voor 1 nachtje, moet ik me zelf van alles voorzien zoals ontbijt enz... dus ga nog wel eens verder nadenken. Dat Van der Valk hotel is ideaal heeft 's morgens ook een shuttle dienst naar de start zodat je je auto bij hen op de parking kunt laten.

21

Re: Plannen 2025

Macer schreef:

We gaan in ieder geval weer voor alle kleine triathlons in Noord-Holland, mega leuk.

Verder zijn we aan het kijken voor wat halve afstanden.
Op dit moment staan de volgende 3 op het lijstje

- IRONMAN 70.3 Valencia
- IRONMAN 70.3 Hoorn
- IRONMAN 70.3 Berlijn

Maar ze kunnen nog veranderen..

Ironman 70.3 Berlijn bedoel je Erkner mee neem ik aan? Die heb vorige maand gedaan in de nasleep van de grote stormen in oost/centraal Europa. Daardoor was het een stuk kouder in Erkner dan in Nederland (zelfde weekend als Almere) en het koude water en frisse buitentemperatuur deed mij niet veel goeds... Maar ik hoop dat dit jaar een uitzondering was en volgend jaar weer normale temperaturen overal zijn! Ik heb een paar dagen geleden m'n race report geplaatst: IronLen.com.

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

22

Re: Plannen 2025

Plannen voor 2025 heb ik trouwens nog niet. Ik zit nog vol in het seizoen 2024 smile
Komende zondag IM 70.3 Porec in Kroatië en dan in december IM 70.3 WC in Nieuw-Zeeland... Dan vakantie en daarna ga ik eens nadenken over 2025 (en bespreken met m'n werkgever).

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

23

Re: Plannen 2025

Mijn seizoen is ook nog niet voorbij.
Komende zaterdag Challenge Mallorca.
Jammer genoeg sukkel ik al een kleine maand met een ontsteking aan de heup. Buiten 2 korte testloopjes niet meer kunnen lopen dus bang afwachten wat het zaterdag wordt.
In slechtste geval wordt het enkel zwemmen/fietsen…

24 Laatst bewerkt door Macer (Vandaag 10:11:49)

Re: Plannen 2025

Nico0105 schreef:

Mijn seizoen is ook nog niet voorbij.
Komende zaterdag Challenge Mallorca.
Jammer genoeg sukkel ik al een kleine maand met een ontsteking aan de heup. Buiten 2 korte testloopjes niet meer kunnen lopen dus bang afwachten wat het zaterdag wordt.
In slechtste geval wordt het enkel zwemmen/fietsen…

Oh leuk, inmiddels al 4 keer gedaan en nog steeds een van de leukste triathlons die er zijn...

Trilen schreef:

Ironman 70.3 Berlijn bedoel je Erkner mee neem ik aan? Die heb vorige maand gedaan in de nasleep van de grote stormen in oost/centraal Europa. Daardoor was het een stuk kouder in Erkner dan in Nederland (zelfde weekend als Almere) en het koude water en frisse buitentemperatuur deed mij niet veel goeds... Maar ik hoop dat dit jaar een uitzondering was en volgend jaar weer normale temperaturen overal zijn! Ik heb een paar dagen geleden m'n race report geplaatst: IronLen.com.

Lekker verhaal om te lezen, maar schrikt ook wel af.. Misschien toch maar gewoon een halve afstand in oktober zoeken in Zuid-Europa :-)