MontanaMan schreef:Vandaag 12 km gelopen, dat had ik een maand geleden niet gekund. Donderdag ook nog 9 km gelopen, een 3-4 maanden geleden moest ik nog dagen herstellen van een loopje van 5 km. Dus het gaat vooruit. Afgelopen 2 weken flink in de tuin bezig geweest en daardoor wel iets minder gelopen, maar wel nog regelmatig, en ook de afstanden iets opgebouwd. Goed gaat het niet, maar vooruit wel, dus hopelijk blijft het voorlopig vooruit gaan.
Mooi dat het vooruit gaat!
Ik heb gister een leuke ochtend gehad in Leiderdorp, samen met TumTumTum (die deed de sprint). Ik heb m'n revanche op de 1/3e gehaald: kunnen doen wat ik in juni in Oud Gastel in gedachten had, maar waar toen covid een stokje voor stak. Dat betekent in Leiderdorp wel een stuk langer bezig, want het parcours is behoorlijk langer (5 km fietsen, 1,5 km lopen). Vooral het lopen ging voor mijn doen goed: het is voor het eerst in heel lang (2013 of daaromtrent) dat ik op een afstand boven de tien kilometer in een triathlon niet hoefde te wandelen en sneller kon lopen dan duurlooptempo. Het is me ook eindelijk eens een keer gelukt om me bij het fietsen voldoende te sparen!
Het zwemmen was wel de ergste wasmachine in een hele tijd: bijna het hele traject chaos om me heen. Wel heerlijk water, geen wetsuit natuurlijk, maar dat is voor mij geen probleem.
Het waren goede omstandigheden, wel vrij veel wind en bij het fietsen een buitje. Net als vorig jaar uitstekende organisatie en fijne sfeer. Enige minpuntje is dat het fietsparcours saai is: 5X dezelfde weg op en neer. Wel mooi, door het Groene Hart, en verkeersvrij, maar veel van hetzelfde. Negen 180-graden-bochten dus ook. Maar daartussenin kun je lekker stampen.
Louise