Dank jullie wel allemaal!
chrisbakker schreef:Buitenspelen vind ik nog altijd een leuke uitdrukking, zoals je hier op de site al schreef .
Ja, uiteindelijk is dat waar het om gaat!
Gister ook weer lekker buitengespeeld: 1/8e gedaan in Bodegraven. Erg grappige triathlon: het parc fermé is midden in het stadje, op een plein tussen het gemeentehuis, winkeltjes en het kaasmuseum . Zwemmen in de Rijn kon niet vanwege de droogte, uitgeweken naar het binnenzwembad, en dat betekende in T1 300 meter lopen, door een winkelpassage. De supermarkt was open, dus dat was een Hallo-Jumbo-wissel. Kleine, gemoedelijke triathlon met een zeer divers deelnemersveld en uitstekend georganiseerd.
Ik was wel teveden voor zo'n 'toeristische' triathlon. 9e geworden van 18 vrouwen, in 1:22:32. Het zwemmen ging bagger: erg benauwd en ze zwommen in de baan te hard of te langzaam, bovendien ben ik uit vorm, geloof ik (weinig lijn in de training de laatste tijd). Fietsen ging super, een van mijn snelste bikesplits ooit (weet niet precies, vergeten af te drukken, maar dik boven de 33 in elk geval), 3e fietstijd bij de vrouwen overall. Dat verraste me wel zo kort na de lange dag donderdag, kennelijk daar uitstekend van hersteld. En het was zo goed als windstil. Lopen voelde zwaar bij dat tempo, dat zal de warmte wel geweest zijn. Het heet 'najaarstriathlon' maar het was mijn warmste van het hele jaar!
MontanaMan schreef: En ik kwam woensdag nog over de Schie heen, landend in Rotterdam Airport, ik dacht nog: Dat moet dat stukje zijn waar Louise volgens mij wel eens zwemt, dat stuk dat voor de bootjes afgesneden worden en waar ze dus niet doorheen hoeven.
Ja, klopt, leuk dat je dat zo goed kon zien. Mij storen de vliegtuigen wel eens bij het zwemmen, dan hoor ik ineens een heleboel motorherrie en dan schrik ik omdat ik denk dat het een boot vlakbij is, maar dan is het een vliegtuig. Met m'n hoofd onder water hoor ik slecht waar het geluid vandaan komt. En er varen dus nog wel wat plezierbootjes. Sterker nog: afgelopen tijd heb ik me nogal geërgerd aan de (illegale) jetski's. Binnenvaartschepen zijn een stuk voorspelbaarder.
Louise