1,776

Re: prestaties van de dag

Vanmorgen zwemtraining, totaal 2km
Vanmiddag 9,5 Cross gelopen, zwaar parcours. pffff 42:16.

Morgen de halve van Cadzand met 8km strand (en hoog water sad  sad )

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

1,777

16km rustig duurloopje!

1,778

Wilde zo graag mijn nieuwe fiets uitproberen, die staat al 2 weken binnen geparkeerd. Het eerste half uur was nog lekker, maar toen brak de hagel en ijsregen los. Met mijn handen halfbevroren was de lol er snel vanaf.

Uiteindelijk test wel soort van geslaagd, 30km met 34km/h en 141bpm. Wat belangrijk is dat ik weer genoeg input heb om mijn fiets verder af te stellen. Dus nu poetsen en sleutelen.

1,779 Laatst bewerkt door Arnoud (31-01-15 23:37:22)

Vandaag 25 km gelopen (5:27 gem.). Prettige loop, jammer van de blaren a.g.v. natte schoenen.

1,780

Cadzand was mijn eerste halve marathon die ik gelopen heb maar dat is intussen wel al wat jaartjes geleden? Ik vandaag duurloop van 13km met wat versnellingen erin.

1,781 Laatst bewerkt door mstyz (01-02-15 14:53:32)

Als voorbereiding op de marathon Rdam 28km op de teller. 3km meer dan het plan was. Nu met de beentje omhoog naar het wk veldrijden kijken.

1,782

Vandaag de Twiskemolenloop gelopen, 10km.
Wilde heel graag eens binnen het uur, dat is ook gelukt, maar toch niet tevreden.
heb de eerste 7 km heel strak gelopen op 5.50, daarna ingestort en een hoop van die tijdwinst verknalt in de laatste 3 km... kwam nu uit op 59.38 (nog altijd een minuut van mn pr af, dat wel) jammer jammer.
Volgende keer beter (het was ook een beetje gokken en nu dus verloren...), dan iets rustiger vertrekken.

1,783

Nu weet je ook waar je zwakte een beetje zit en kun je daar aan werken.

1,784 Laatst bewerkt door daveke (01-02-15 18:03:52)

Ik heb vandaag een bosloopje gedaan, is nu het vaste testmoment elke eerste zondag van de maand.
Pas de tweede keer dat ik er heb gelopen; liep de 7 km in 28.22 en liep daarmee een 1.05 van mn tijd van januari af
Het was nu alleen flink wat modderiger dan in Januari en de paden lagen er dus zwaarder bij dan de laatste keer

Gem hartslag was 177 en de race is behoorlijk vlak uitgekomen, was er erg tevreden over!

1,785

Gister lekker in de sneeuw en modder geploeterd met de mtb.
Vanochtend een dik PR gelopen op de 5km bij de Woolderesloop: 20:31

Fijn weekendje smile

1,786

Vandaag de asselronde in apeldoorn gelopen, was de eerste keer, zaten toch een paar verhoginkjes in, al met al lekker als voorbereiding op de marathon enschede 25 km gelopen in 1:57:34

1,787

So, de Halve van Cadzand, Regen, veel wind, hagel, hoog water op het strand, en zo nu en dan net te laat voor de golven en tot je knieën in het water, dat is zo'n beetje de samenvatting. a ja mijn tijd 1:29:33.
Gematigd tevreden, met de gedachten dat ik gister nog heb gecrossed.

1,788

Vanmiddag 40 minuten gelopen en zojuist 40 minuten getacxt

#enjoylife

1,789

Gisterenavond krap een uurtje gelopen met de TVBreda, zijn alleen wat eerder moeten stoppen omdat de baan ondertussen bevroor, dus toen werd het eerder schaatsen  tongue
Vanochtend m'n 6e zwemtraining gehad, in een uurtje goed 1600 m gehad; kijkend ernaar dat ik de eerste keer na een paar baantjes al kapot ging en dat ik nu het goed af weet te maken ben ik daar best tevreden over smile

1,790

zondag avond 6 km hardgelopen en vanmorgen een klein uurtje gezwommen. Alleen het zwemmen ging zwaar.

Schema was, 400 meter inzwemmen, 2 x 800 meter zwemmen, 100 actieve rugslag en vervolgens 4 x 25 meter crawl en daarna uitzwemmen....

inzwemmen 200 meter en 1 x 800 en vervolgens na 100 actieve rugslag opnieuw 800 meter (alleen daar had ik totaal geen puf meer voor...met moeite 400 meter volbracht)....4 x 25 meter zat er ook niet meer in.... sad

nou ja donderdag en vrijdag zelfde schema opnieuw proberen

1,791

Vandaag 10x400 gedaan, "red mist" set van swim smooth. Geen mist gezien maar wel pittig.

1,792

Ik ga zometeen mijn week redden.

Dinsdag en vrijda 6km losgelopen Vanmorgen 300m gezwommen (ja echt 300m, de rest was donderjagen met mijn zoontje die steeds kwaad werd als ik een baantje ging zwemmen)

Dadelijk 17km trail in de ARdennen smile smile

1,793

Voor het eerst ooit langer dan een halve marathon gelopen: de 25 km van de Heinenoordtunnelloop, als rustige duurloop, extra rustig zelfs ook nog omdat ik woensdag nog bloed had gegeven. Prima omstandigheden, leuk parcours met die tunnel als dubbele kuitenbijter halverwege (het is tunnel in - uit, meteen keren, en dan weer in en uit).

Louise

1,794

Vandaag ook een loopwedstrijdje gedaan en serieus diep geweest. Heb na finish ondervonden dat ik wel wat aan mijn snelheid moet werken hmm

1,795

ronnyke schreef:

Vandaag ook een loopwedstrijdje gedaan en serieus diep geweest. Heb na finish ondervonden dat ik wel wat aan mijn snelheid moet werken hmm

Ik heb ook weer een wedstrijdje mee gepikt en het zal nog sneller moeten sad
Waar heb jij gelopen,? ook Terneuzen?

1,796

Veel lopers uit mijn groepje bij PAC gingen deze tocht ook lopen. Ik vond het na de 28km van vorige week, tijd om wat te fietsen. Dus vanochtend 9km gelopen en vanmiddag 48km over een natte (gepekelde) weg gefietst. Nu als een gek die fiets poetsen, hopelijk is ie niet al weggeroest!

Louise schreef:

Voor het eerst ooit langer dan een halve marathon gelopen: de 25 km van de Heinenoordtunnelloop, als rustige duurloop, extra rustig zelfs ook nog omdat ik woensdag nog bloed had gegeven. Prima omstandigheden, leuk parcours met die tunnel als dubbele kuitenbijter halverwege (het is tunnel in - uit, meteen keren, en dan weer in en uit).

Louise

1,797

Ja in Terneuzen gelopen gisteren. Over 2 weken terug en dan nog eentje in Sas van Gent en dan stop ik met die kleine wedstrijdjes tot in het najaar.

1,798 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (08-02-15 09:07:36)

ronnyke schreef:

Ja in Terneuzen gelopen gisteren. Over 2 weken terug en dan nog eentje in Sas van Gent en dan stop ik met die kleine wedstrijdjes tot in het najaar.

Ik was er ook, was 7e op de lange afstand, volgende week en de 28ste (hele snelle 1/2M) zijn het ook twee mooie lopen in Axel.

1,799

Ik heb vanochtend lekker getraind op de Achelse kluis in groep/peloton.

Twee snelle rondjes met wat groepjes die wegreden, benen eens getest en alles zit dik in orde. Ik kon makkelijk tempo rijden en blijven rijden maar heb me niet over de kop gefietst. Kwam thuis na ongeveer 3 uur met 30 gemiddeld, hartslag van 133 en gemiddeld wattage van 224

1,800

Vandaag voor het eerst dit jaar weer een rondje buiten op de racer gedaan. Wat is dat toch gruwelijk lekker, kan niet wachten tot de lentedagen smile