Onderwerp: Nieuw
Hoi allemaal,
Na een gezellige avond heb ik vrienden van mij gezegd dat ik volgend jaar mee doe aan de 1/8e triathlon van holten(mits uitgeloot natuurlijk)
Hiervoor ben ik nu begonnen met trainen. Het zwemmen zal geen probleem zijn na genoeg trainen om te versnellen, ik heb vroeger op hard zwemmen gezeten en was er redelijk goed in. We hebben vandaag nog 40 banen gezwommen in een 25m bad, maar op gezellig kletstempo.
Het fietsen wordt wel wat zwaarder, maar met genoeg training hoop ik dat het gaat lukken in een mooie tijd.
Alleen het hardlopen zie ik echt tegenop. Ik heb hardloopschoenen gekocht waarvoor mijn voeten zijn opgemeten en gescant, zodat ik de goede steun op de belangrijke plaatsen heb enz. Ik ben nu 3x wezen lopen rond de 10-15 minuten met hardlopen-wandelen afgewisseld.
Vandaag heb ik gemiddeld 7,7km/u gelopen over 2,34 km. Hier heb ik 18.17 over gedaan. Dit leek mij al een goed begin (misschien is het juist wel langzaam hoor)
Ik probeer 3x per week even te gaan lopen en wekelijks wat te fietsen en/of zwemmen.
En hopelijk gaat het mij dan volgend jaar lukken