'Gelukkig' wordt ik door geen enkele sponsor ondersteund, waardoor ik mijn eigen mening nog kan verkondigen.
Zelf gebruik ik al een aantal jaren Squeezy's. Ik kan niet zeggen dat ze me enorm goed bevallen. Ze zijn behoorlijk sterk, dus je moet idd flinke slokken water nemen, nadat je er een hebt opgegeten. Ze zijn ook niet echt lekker. Meestal nam ik er ook één een kwartier voor de wedstrijd, maar de gedachte daaraan in combinatie met wat wedstrijdspanning, deed mij dan vaak al bijna overgeven. Voor de wedstrijd neem ik ze niet meer, maar tijdens mijn eerste halve afgelopen jaar heb ik een stuk of acht naar binnengewerkt en dat ging eigenlijk ook wel goed, als je maar water hebt.
Tijdens de alpe d'huez triathlon heb ik negen Born Powerbars weggewerkt (->erg lekker!) en nog een stuk of drie squeezy gelletjes. De organisatie stond tijdens het loop onderdeel daar ook met een ander merk gelletjes, dus die heb ik toen geprobeerd (mijn gelletjes waren op, anders had ik dat natuurlijk niet gedaan) en dat beviel mij eignelijk veel beter. Die waren wat wateriger en kreeg ik veel beter weg. Eigenlijk wil ik daar wel op overstappen, maar ik heb geen idee welk merk het was :-)
Kortom: squeezy's zijn wel oke, heb er nog nooit hongerklop van gekregen, maar niet echt lekker en je hebt er veel van nodig.